pokercasinosports

TERMENI GENERALI CLIENT

INTRODUCERE

Bine ai venit la PokerStars – sperăm că te distrezi cu noi! Ne mândrim cu faptul că oferim cele mai incitante Jocuri într-un mediu sigur şi securizat şi credem în educarea jucătorilor noştri pentru a le îmbogăţi cunoştinţele.

Aceşti termeni generali de utilizare a serviciului ('Termenii Generali') explică lucrurile pe care trebuie să le ştii despre utilizarea Serviciilor noastre. Îţi mulţumim pentru timpul alocat citirii acestora. Dacă doreşti să păstrezi o copie, poţi descărca Termenii Generali de aici şi, dacă după ce îi citeşti încă mai ai întrebări, poţi obţine ajutor aici.

ELEMENTE IMPORTANTE

Termenii Generali sunt un contract obligatoriu din punct de vedere juridic încheiat între tine şi noi, pe care îl accepţi prin bifarea căsuţei atunci când creezi un Cont. Toate informaţiile care se regăsesc în Termenii Generali sunt importante şi au potenţialul de a-ţi afecta interesele, aşadar te rugăm să citeşti Termenii Generali în întregime înainte de a îi accepta. Citirea acestora va dura aproximativ 20 de minute. Cu toate acestea, pentru a face mai uşor pentru tine să înţelegi Termenii Generali şi ce înseamnă aceştia pentru tine, dorim să evidenţiem următoarele:

  • Flutter Group este una dintre organizaţiile de jocuri online cu cele mai multe licenţe din lume. Partea A – Termenii Specifici Website-ului stabilesc informaţiile pe care trebuie să ţi le oferim în conformitate cu licenţa sub care joci. Aceştia includ detalii despre cine suntem, contractul nostru cu tine şi licenţa pe care o deţinem pentru Website, precum şi informaţii practice, cum ar fi datele cu caracter personal pe care trebuie să le furnizezi pentru a crea un Cont şi modul în care poţi obţine ajutor sau depune o plângere referitor la Servicii. În Partea A îţi oferim detalii şi despre termeni şi condiţii suplimentare care se aplică anumitor Jocuri şi Servicii şi care fac parte, de asemenea, din Termenii Generali. Trebuie să citeşti termenii şi condiţiile suplimentare înainte de a accepta Termenii Generali sau de a utiliza Jocurile şi Serviciile relevante.
  • Dorim să oferim un spaţiu sigur şi plăcut pentru toţi jucătorii. Aceasta include impunerea către jucători a anumitor standarde de conduită atunci când utilizează Serviciile noastre. Termenii şi standardele contului care se aplică tuturor jucătorilor noştri, indiferent unde joacă, sunt stabilite în Partea B – Termeni General Aplicabili.
  • Atunci când vezi cuvinte şi fraze scrise cu majuscule în Termenii Generali, înseamnă că acestea au un anumit înţeles. Aceste înţelesuri sunt prezentate în Partea C – Definiţii, la care poţi face referire oricând. Partea C conţine, de asemenea, un Cuprins complet, astfel încât să poţi naviga cu uşurinţă între diferitele Părţi şi Secţiuni ale Termenilor Generali.

Informaţii esenţiale pe care trebuie să le ştii:

  • Descarcă – înregistrează-te – joacă. Pentru a începe, tot ce trebuie să faci este să descarci aplicaţia sau programul nostru de joc şi să îţi creezi un Cont. Există anumite criterii de eligibilitate pe care trebuie să le îndeplineşti pentru a deţine un Cont, cum ar fi o anumită vârstă minimă, iar Contul trebuie să fie pentru uzul tău personal. Pentru a vedea toate Cerinţele referitoare la Cont, dă click aici. Ai dreptul de a deţine un singur Cont pe Website. Vom închide orice Conturi suplimentare (sau toate Conturile, dacă sunt deschise Conturi multiple în mod deliberat sau fraudulos). Te rugăm să consulţi Partea B - Secţiunea 3 pentru mai multe detalii.
  • Siguranţă şi securitate. Jocurile de noroc implică un risc inerent de a pierde bani. Îţi poţi administra bugetul atunci când joci online folosind instrumentele noastre prietenoase (vezi pagina noastră Joc responsabil). Păstrăm fondurile jucătorilor în conturi separate pentru ca banii tăi să fie mereu în siguranţă.
  • Retrageri şi când pot fi acestea amânate. Îţi oferim acces facil la fondurile tale. Poţi solicita o retragere în orice moment şi aceasta va fi procesată de obicei rapid. Cu toate acestea, dacă fondurile pe care doreşti să le retragi sunt supuse unui chargeback, unei rambursări sau unei alte cereri de anulare, sau dacă investigam orice Eroare, Funcţionare necorespunzătoare sau Întrerupere referitoare la utilizarea Serviciilor de către tine sau implicarea ta în orice Eveniment Interzis, retragerea nu va fi procesată decât dacă şi până când aceste probleme sunt soluţionate. Te rugăm să citeşti cu atenţie Partea B - Secţiunea 9, care explică acest proces în întregime, şi vezi mai jos pentru la ce facem referire cu privire la Erori, Funcţionări necorespunzătoare, Întreruperi şi Evenimente Interzise.
  • Erori, Funcţionări necorespunzătoare şi Întreruperi - când vom anula tranzacţii şi vom recupera sau nu vom plăti câştiguri. În anumite situaţii în care ceva nu este în regulă în ceea ce priveşte Serviciile, vom anula tranzacţii şi nici nu vom plăti câştiguri, fonduri, recompense şi alte credite (cum ar fi sume bonus) sau îţi vom solicita să le rambursezi dacă le-ai primit deja. În mod specific, vom lua aceste măsuri în cazul în care o Eroare, Funcţionare necorespunzătoare sau Întrerupere are loc referitor la Serviciile sau Programul de joc în timp ce îl utilizezi. Fiecare dintre aceste cuvinte are un anumit sens, aşadar te rugăm să citeşti cu atenţie definiţiile. Vom lua aceste măsuri chiar dacă Eroarea, Funcţionarea necorespunzătoare sau Întreruperea referitor la Servicii sau Programul de joc nu a fost evidentă pentru tine sau pentru noi la momentul respectiv şi a fost descoperită doar după ce am verificat tranzacţia (tranzacţiile) finalizată (finalizate). Te rugăm să citeşti cu atenţie Partea B - Secţiunea 10, care explică acest lucru în întregime.
  • Evenimente Interzise - când vom restricţiona, suspenda sau închide Contul tău. Integritatea Serviciilor şi între jucători este importantă pentru noi. Pentru a o menţine, vom restricţiona sau suspenda Contul tău, posibilitatea ta de a juca anumite Jocuri şi/sau orice alt aspect al accesului tău la sau al utilizării Serviciilor, în cazul în care considerăm că ai participat într-un Eveniment Interzis. Un 'Eveniment Interzis' este un eveniment sau o practică nepermisă în legătură cu Serviciile sau Programul de joc. Acesta include aspecte precum trişarea, colaborarea ilegală, utilizarea de fonduri furate, furnizarea de informaţii false sau înşelătoare şi utilizarea Serviciilor într-un mod perturbator, ofensator sau ilegal. Te rugăm să citeşti cu atenţie Partea B - Secţiunea 14, care listează toate Evenimentele Interzise şi asigură-te că nu participi în niciunul dintre acestea. De asemenea, te rugăm să citeşti cu atenţie Partea B - Secţiunea 17, care oferă mai multe detalii despre drepturile noastre de a restricţiona, suspenda sau închide Contul tău pentru Evenimente Interzise.
  • Evenimente Interzise - când vom anula tranzacţii şi vom recupera sau nu vom plăti câştiguri. Dacă aflăm că ai participat într-un Eveniment Interzis, atunci, pentru a menţine integritatea Serviciilor, vom anula tranzacţiile care pot fi atribuibile Evenimentului Interzis şi nici nu vom plăti câştiguri, fonduri, recompense şi alte credite (cum ar fi sume bonus) sau îţi vom solicita să le rambursezi dacă le-ai primit deja. Te rugăm să consulţi Partea A - Secţiunea 13.
  • Evenimente Interzise - când este necesar să ne oferi compensaţii. Dacă aflăm că ai participat într-un Eveniment Interzis, atunci îţi vom solicita să ne compensezi pentru orice pierdere suferită de noi sau de către alţi jucători ca rezultat al participării tale în acesta. De exemplu, în cazul în care câştigi un Joc prin trişare, ne aşteptăm să rambursezi sumele câştigate.
  • Când suntem întotdeauna responsabili din punct de vedere juridic faţă de tine. Există anumite lucruri prevăzute de lege pentru care vom fi întotdeauna responsabili şi nu există niciun aspect din Termenii Generali care să afecteze acest lucru, chiar dacă ceva ce spunem sugerează altceva (cum ar fi în cadrul următoarelor puncte). De exemplu, nu există niciun aspect din Termenii Generali care să afecteze orice drepturi statutare pe care le ai în calitate de client.
  • Nu avem nici o responsabilitate pentru lucrurile pe care nu le putem controla. Nu vei avea dreptul la nicio compensaţie dacă nu putem furniza orice Servicii sau întreprinde oricare dintre acţiunile pe care spunem că le vom întreprinde în conformitate cu Termenii Generali sau dacă suferi pierderi financiare în orice mod din cauza lucrurilor pe care nu le putem controla. De exemplu, nu îţi vom oferi compensaţii dacă modificarea într-o lege sau reglementare înseamnă că nu putem opera Website-ul sau dacă banca ta îţi percepe o taxă pentru a depune fonduri în Contul tău. Numim fiecare dintre aceste lucruri un Eveniment pe care nu îl putem controla. Te rugăm să citeşti cu atenţie această definiţie, care îţi oferă mai multe exemple, precum şi Partea B - Secţiunea 20, care explică toate acestea în detaliu.
  • Alte situaţii în care nu avem nicio responsabilitate. Nu avem nicio responsabilitate faţă de tine (de exemplu, nu trebuie să îţi oferim compensaţii) când nici una dintre părţi nu ar fi putut anticipa rezultatul unei situaţii, sau când nu este vina noastră într-o situaţie. De exemplu, nu vom fi responsabili pentru nimic: (1) ce ai fi putut evita prin luarea de măsuri rezonabile; (2) cauzat de furnizarea de către tine de informaţii incorecte, incomplete sau care nu sunt valabile; (3) cauzat de utilizarea de către tine a Instrumentelor şi Serviciilor Permise; (4) rezultat dintr-un Eveniment Interzis; (5) rezultat dintr-o Eroare, Funcţionare necorespunzătoare sau Întrerupere sau (6) rezultat din decizia noastră de a restricţiona, suspenda sau închide Contul tău, aşa cum este permis de Termenii Generali. Te rugăm să citeşti cu atenţie Partea B - Secţiunea 21, care explică toate acestea – precum şi cazurile în care trebuie să ne oferi compensaţii şi când vom şi nu vom fi responsabili din punct de vedere juridic – în detaliu.
  • Suntem responsabili faţă de tine doar până la o anumită sumă. Dacă se constată că suntem responsabili din punct de vedere juridic faţă de tine, suma maximă pe care ţi-o vom oferi drept compensaţie în orice situaţie este (după cum este cazul) suma echivalentă: (1) oricăror câştiguri la care ai dreptul din punct de vedere juridic; (2) oricărei mize, pariu sau pariu plătit de tine pe care suntem obligaţi din punct de vedere juridic să îl rambursăm; (3) oricăror fonduri pierdute sau rătăcite de către noi sau (4) în orice altă situaţie, pierderii sau prejudiciului efectiv pe care poţi demonstra că l-ai înregistrat. Te rugăm să consulţi Partea A - Secţiunea 15.

PARTEA A: TERMENII SPECIFICI WEBSITE-ULUI

INFORMAŢII DESPRE CONTUL TĂU ŞI CONTRACTUL TĂU CU NOI

1. Cine suntem

TSG Interactive Plc, o companie înregistrată în Malta (numărul de înregistrare al companiei C 53434), cu sediul social înregistrat la adresa Flutter Group, Spinola Park, Level 2, Triq Mikiel Ang Borg, St Julians SPK 1000, Malta ('TSG'). Pentru mai multe detalii, te rugăm să consulţi Secţiunea 2.2 de mai jos.

2. Contractul dintre tine şi noi
2.1

Termenii Generali se aplică accesului şi utilizării de către tine a Serviciilor. Dând click pentru a accepta Termenii Generali atunci când creezi un Cont sau când accesezi sau utilizezi oricare parte a Serviciilor, se generează un contract şi te vei supune în mod obligatoriu din punct de vedere juridic Termenilor Generali şi oricăror termeni şi condiţii suplimentare care fac parte din Termenii Generali (aceştia sunt listaţi în Partea A - Secţiunea 20 şi sunt denumiţi 'Reguli'). Dacă nu eşti de acord cu Termenii Generali sau cu orice parte a acestora (inclusiv cu Regulile), nu ar trebui să accesezi sau să utilizezi Serviciile sau partea relevantă a acestora.

2.2

Oferim în principal două tipuri de jocuri: Jocuri pe Bani Virtuali şi Jocuri pe Bani Reali.

Jocurile pe Bani Virtuali sunt oferite de Stars Mobile Limited, o companie înregistrată în Insula Man (număr de înregistrare al companiei 008457V), cu sediul social la Douglas Bay Complex, King Edward Road, Onchan, IM3 1DZ, Insula Man ('Stars Mobile') și, în acest sens, PokerStars/noi/ a noastră/al nostru din Termenii Generali înseamnă Stars Mobile. Stars Mobile oferă Jocuri pe Bani Virtuali (jocuri demo) prin intermediul unui program de joc furnizat pentru TSG de către TSG Platforms Ireland Ltd.

Jocurile pe Bani Reali sunt furnizate de TSG și, în acest sens, PokerStars/noi/a noastră/al nostru din Termenii Generali înseamnă TSG. TSG nu are nicio răspundere sau obligaţie faţă de tine în legătură cu Jocurile pe Bani Virtuali şi Stars Mobile nu are nicio răspundere sau obligaţie faţă de tine în legătură cu Jocurile pe Bani Reali. Orice referinţe la depuneri, solduri, pariere şi retrageri din Termenii Generali (cum ar fi în Partea A - Secţiunile 4, 10, 11 şi 12, precum şi în Partea B - Secţiunile 4, 5, 6, 7, 8 şi 9) se referă doar la Serviciile asociate Jocurilor pe Bani Reali. Partea B - Secţiunea 11 (Articole virtuale) se referă doar la Jocurile pe Bani Virtuali.

TSG şi Stars Mobile sunt companii din cadrul Flutter Group.

3. Modificări ale Termenilor Generali
3.1

Putem modifica Termenii Generali în orice moment, de exemplu, pentru a corecta informaţiile, pentru a reflecta modificările aduse Serviciilor sau practicilor noastre de afaceri sau pentru a respecta legislaţia aplicabilă sau o modificare a cerinţelor noastre de reglementare. Te vom informa cu privire la orice modificări semnificative ale Termenilor Generali înainte ca aceştia să intre în vigoare.

3.2

Dacă nu eşti de acord cu modificările, atunci ar trebui să încetezi utilizarea Serviciilor şi poţi solicita o retragere a oricărui sold pozitiv din Contul tău. Vom procesa acea cerere, în afară de cazul în care avem dreptul de a amâna retragerea, de a anula orice tranzacţii conexe sau de a recupera sau de a nu plăti orice sold, câştiguri, fonduri, recompense sau alte credite, în conformitate cu Termenii Generali. Se va considera că ai acceptat modificările dacă nu efectuezi această acţiune sau dacă vei continua să utilizezi Serviciile după data la care intră în vigoare modificările.

3.3

Te sfătuim să vizitezi Website-ul în mod regulat pentru a verifica versiunea Termenilor Generali în vigoare la acel moment.

4. Detalii referitoare la licenţa noastră

TSG deţine licenţă pentru furnizarea de Jocuri pe Bani Reali în România emisă de Oficiul Naţional pentru Jocuri de Noroc ('ONJN') în conformitate cu licenţa de organizare numărul L1160658W000323 şi cu autorizaţia sa de exploatare a jocurilor de noroc la distanţă acordată prin decizia numărul 1194/21.08.2024.

5. Website(-uri)

6. Cerinţe referitoare la Cont
6.1

Pentru a crea şi utiliza un Cont, trebuie:

6.1.1 să ai o vârstă de cel puţin 18 ani;

6.1.2 să nu fi deţinut anterior un Cont care să fi fost închis de noi din cauza unui Eveniment Interzis sau să fi deţinut un cont închis de orice altă companie din cadrul Flutter Group din motive similare;

6.1.3 să nu fi autoexclus în acest moment de pe Website (cu excepţia situaţiilor în care ai ales să te autoexcluzi doar din anumite Jocuri sau părţi ale Serviciilor);

6.1.4 să nu te afli momentan pe nicio listă de persoane care ne-ar interzice să îţi oferim Serviciile (de exemplu, o listă de sancţiuni sau o listă de jucători indezirabili);

6.1.5 să înregistrezi Contul pe numele tău, pe baza propriei tale alegeri libere, şi numai pentru uzul, divertismentul şi beneficiul tău personal, nu în numele sau la îndrumarea oricui altcuiva şi

6.1.6 să locuieşti într-o jurisdicţie din care acceptăm Utilizatori din când în când şi să te asiguri că utilizarea de către tine a Serviciilor este legală în jurisdicţia ta (nu putem verifica legalitatea Serviciilor în fiecare jurisdicţie).

6.2

Prin crearea unui Cont, confirmi şi te obligi: (a) să îndeplineşti Cerinţele referitoare la Cont la momentul înregistrării; (b) că vei continua să îndeplineşti Cerinţele referitoare la Cont atât timp cât vei avea un Cont activ şi (c) că ne vei informa cu promptitudine dacă nu mai îndeplineşti oricare dintre Cerinţele referitoare la Cont, indiferent de motiv.

7. Date cu caracter personal necesare pentru a crea un Cont
7.1

Când creezi un Cont, trebuie să furnizezi cel puţin următoarele: numele şi prenumele, adresa de domiciliu, o adresă de e-mail validă, data naşterii, cetăţenia şi numărul naţional unic de identificare (codul numeric personal). De asemenea, va fi necesar să confirmi că ai vârsta de minimum 18 ani.

7.2

De asemenea, putem solicita din când în când alte informaţii pentru a respecta cerinţele legale, de reglementare sau interne, de exemplu, pentru a verifica faptul că îndeplineşti Cerinţele referitoare la Cont sau Condiţiile de Depunere.

7.3

Trebuie să te asiguri că datele furnizate de tine la înregistrare sunt adevărate, corecte şi actualizate şi că îndeplinesc aceste condiţii atât timp cât deţii un Cont activ. Trebuie să ne informezi cu promptitudine despre orice modificări ale datelor tale (inclusiv cele care pot afecta utilizarea Contului tău, cum ar fi o modificare a adresei tale de e-mail sau a detaliilor bancare). Poţi face acest lucru în Contul tău.

8. Când vom verifica informaţiile tale
8.1

Pentru a ne îndeplini obligaţiile de reglementare, referitoare la licenţă şi alte obligaţii legale şi cerinţe de afaceri, este posibil ca, din când în când (inclusiv pe parcursul şi/sau în orice moment după înregistrare), să îţi solicităm să te conformezi Solicitărilor de Verificare. Acestea pot include furnizarea de date cu caracter personal şi copii ale documentelor, cum ar fi paşaportul, permisul de conducere, alt document oficial de identitate cu fotografie, facturi de utilităţi şi/sau extrase de cont bancar, participarea la apeluri telefonice sau video şi/sau înregistrarea sesiunilor de joc.

8.2

Atunci când creezi un Cont, vom verifica întotdeauna informaţiile pe care le furnizezi. Până la finalizarea verificărilor respective, nu vei putea depune mai mult de EUR 200 sau echivalent (depunere unică sau depuneri cumulate) în Contul tău sau retrage orice fonduri din Contul tău. În cazul în care nu ne furnizezi informaţiile sau documentele solicitate în 30 de zile calendaristice de la data primei tale depuneri sau dacă numele tău apare pe lista de jucători autoexcluşi sau indezirabili, Contul tău va fi închis şi sumele depuse vor fi confiscate şi transferate la bugetul de stat.

9. Restricţii geografice
9.1

Persoanele aflate în anumite jurisdicţii ('Jurisdicţii interzise') nu trebuie să efectueze depuneri în Conturile lor, să joace în Jocuri pe Bani Reali şi/sau să acceseze sau utilizeze în alt mod Serviciile. Jurisdicţiile interzise sunt: (a) orice locaţie care face obiectul oricăror sancţiuni comerciale sau economice, embargouri sau legi sau reglementări similare ocazional, cum ar fi Cuba, Iran, Coreea de Nord, Siria şi Regiunile Luhansk, Donetsk şi Crimeea din Ucraina şi (b) SUA. Aceste restricţii se aplică în mod egal atât persoanelor care au reşedinţa în Jurisdicţiile Interzise, cât şi persoanelor care au reşedinţa în alte ţări, în timp ce se află într-o Jurisdicţie Interzisă. Dacă eşti o persoană care are reşedinţa în altă ţară şi călătoreşti sau te muţi într-o Jurisdicţie Interzisă, poţi solicita retragerea oricărui sold pozitiv al Contului tău. Vom procesa acea cerere, în afară de cazul în care avem dreptul de a amâna retragerea, de a anula orice tranzacţii conexe sau de a recupera sau de a nu plăti orice sold, câştiguri, fonduri, recompense sau alte credite, în conformitate cu Termenii Generali. Se consideră a fi un Eveniment Interzis dacă descoperim sau avem motive să considerăm că accesezi sau încerci să accesezi Serviciile dintr-o Jurisdicţie Interzisă.

9.2

Nu trebuie să încerci să eludezi restricţiile stabilite în Secţiunea 9.1 sau orice alte cerinţe geografice referitoare la deţinerea sau utilizarea unui Cont. Acest lucru ar reprezenta o încălcare gravă a Termenilor Generali şi, prin urmare, un Eveniment Interzis. O încercare de eludare include manipularea informaţiilor utilizate de noi pentru identificarea locaţiei tale (cum ar fi prin utilizarea unui VPN) şi/sau furnizarea de informaţii false sau înşelătoare despre locaţia sau adresa ta de reşedinţă.

10. Alimentarea Contului tău
10.1

Partea B - Secţiunea 4 şi Secţiunea 5 oferă explicaţii referitoare la Condiţiile de Depunere şi regulile generale privind depozitele şi soldurile. În plus, ca parte a angajamentului nostru în ceea ce priveşte jocul responsabil, îţi oferim posibilitatea de a stabili limite la depunere zilnice, săptămânale şi/sau lunare.

10.2

Ne poţi solicita să te autoexcluzi temporar sau permanent din Servicii sau să-ţi întrerupem temporar accesul la Serviciile noastre pentru o perioadă prestabilită de maximum 7 zile.

11. Solicitarea unei retrageri
11.1

Poţi solicita o retragere din Contul tău în orice moment. Partea B - Secţiunea 9 explică modul în care sunt procesate retragerile şi rambursările şi când pot fi acestea amânate.

11.2

Suntem obligaţi de legile şi reglementările din România să reţinem o taxă în momentul procesării retragerilor tale. Trebuie să citeşti secţiunea Reţinere taxe pentru jucător – Întrebări frecvente, care oferă detalii suplimentare despre acest proces.

12. Cum gestionăm Conturile inactive

În cazul în care Contul tău are un sold pozitiv şi nu ai efectuat nicio tranzacţie în el pentru o perioadă consecutivă de peste 1 an, atunci acesta va fi considerat 'inactiv'. În cazul în care Contul tău este sau devine inactiv, vom încerca să îţi rambursăm soldul folosind ultima metodă de plată utilizată de tine. Dacă nu ţi-am putut rambursa soldul, atunci te vom contacta pentru a te anunţa şi îţi vom solicita să furnizezi o metodă de plată alternativă. Dacă nu furnizezi o metodă de plată alternativă (care trebuie acceptată de către noi, în conformitate cu Termenii Generali) în interval de 1 an, atunci soldul tău va fi trimis către bugetul de stat al României şi Contul tău va fi închis.

13. Evenimente Interzise - când vom anula tranzacţii şi vom recupera sau nu vom plăti câştiguri
13.1

Partea B - Secţiunea 14 explică ce sunt Evenimentele Interzise şi Partea B - Secţiunea 17 explică când vom restricţiona, suspenda sau închide Contul tău pentru Evenimente Interzise. Dacă descoperim sau stabilim (acţionând în mod rezonabil) că ai participat într-un Eveniment Interzis, atunci:

13.1.1 (a) vom anula orice tranzacţii (inclusiv, dacă este cazul, pariuri şi achiziţii de Articole Virtuale) şi/sau (b) vom reţine în totalitate sau o parte din orice sold din orice Cont utilizat de tine şi toate câştigurile, fondurile, recompensele sau alte credite care ţi-au fost acordate, în fiecare caz, în măsura în care tranzacţiile/soldul/câştigurile/fondurile/recompensele/creditele relevant(e) sunt atribuibile unui asemenea Eveniment Interzis;

13.1.2 dacă îţi solicităm, trebuie să rambursezi parţial sau total orice astfel de sold, câştiguri, fonduri, recompense sau alte credite pe care le-ai retras sau utilizat şi orice chargeback-uri, în fiecare caz, în măsura în care acestea sunt atribuibile unui asemenea Eveniment Interzis şi

13.1.3 putem utiliza orice astfel de sold, câştiguri, fonduri, recompense sau alte credite reţinute sau rambursate din orice motiv, inclusiv pentru a compensa toţi Utilizatorii care pot fi afectaţi de orice Eveniment Interzis,

cu excepţia situaţiilor în care legislaţia sau reglementările aplicabile ne obligă să trimitem toate sumele către bugetul de stat al României.

14. Închiderea Contului tău la cerere
14.1

Ne poţi solicita în orice moment închiderea Contului tău. Pentru a face acest lucru, te rugăm contactează-ne.

14.2

Putem închide Contul tău în orice moment, din orice motiv, la propria noastră discreţie, oferindu-ţi o notificare rezonabilă. Acest lucru nu afectează drepturile noastre în conformitate cu Termenii Generali de a-ţi închide Contul din alte motive (cum ar fi o modificare într-o lege sau reglementare sau dacă eşti implicat într-un Eveniment Interzis).

14.3

În conformitate cu prevederile legale în vigoare, îţi putem suspenda sau închide Contul şi te putem informa imediat dacă: (i) încalci prevederile legale aplicabile sau (ii) dacă nu respecţi regulile jocului sau aceşti Termeni Generali. În cazul în care decidem să suspendăm transferul către sau din Contul tău din motivele menţionate mai sus, îţi va fi comunicată decizia, împreună cu documentele relevante.

14.4

Partea B - Secţiunea 19 explică faptul că vom rambursa orice sold pozitiv din Contul tău atunci când acesta este închis din orice motiv, cu excepţia cazului în care încalci prevederilor legale aplicabile sau Termenii Generali şi/sau regulile jocului. Vom face acest lucru în termen de 10 zile lucrătoare de la data închiderii Contului tău. Dacă nu ţi-am putut rambursa soldul, atunci te vom contacta pentru a te anunţa şi îţi vom solicita să furnizezi o metodă de plată alternativă. Dacă nu primim un răspuns de la tine sau dacă nu furnizezi o metodă de plată alternativă (care trebuie acceptată de către noi, în conformitate cu Termenii Generali) în interval de 1 an, atunci soldul tău va fi trimis către bugetul de stat al României.

15. Răspunderea noastră maximă faţă de tine
Cu excepţia Părţii B - Secţiunea 21.1 şi cu excepţia oricăror câştiguri care îţi sunt datorate în mod legal, răspunderea noastră maximă faţă de tine în conformitate cu Termenii Generali referitor la orice incident sau serie de incidente conexe este limitată: (a) atunci când o asemenea răspundere se referă la o anumită miză sau pariu, la valoarea unei astfel de mize sau pariu plătit de tine (inclusiv atunci când este necesar să îţi rambursăm respectiva miză sau pariu plătit de tine ca rezultat al indisponibilităţii Serviciilor, care nu este din cauza ta);(b) atunci când o asemenea răspundere se referă la aplicarea incorectă de fonduri în Contul tău, la suma care a fost pierdută sau rătăcită de către noi sau (c) în orice alt caz în care poţi dovedi că ai înregistrat valoarea daunelor sau pierderilor efective.

16. Modul în care poţi obţine ajutor sau depune o plângere referitor la Servicii
16.1

Dacă este necesar să ne contactezi, fie cu o întrebare cu caracter general, fie pentru a depune o plângere, te rugăm contactează Serviciul Clienţi. De asemenea, poţi căuta întrebări şi ne poţi contacta prin intermediul Centrului Asistenţă. Reprezentanţii Serviciului Clienţi se vor asigura că întrebarea sau plângerea ta va primi un răspuns sau va fi trimisă către echipa de specialişti corespunzătoare.

16.2

Dacă ai o plângere, te rugăm să ne oferi cât mai multe detalii posibil. În cazul în care consideri că plângerea ta nu a fost rezolvată în mod satisfăcător în termen de 14 zile de la data la care am primit-o, ai posibilitatea:

16.2.1 de a contacta Oficiul Naţional pentru Jocuri de Noroc ('ONJN') sau

16.2.2 de a transmite speţa către Platforma europeană de soluţionare online a litigiilor, în conformitate cu prevederile legale aplicabile în România.

17. Legea aplicabilă şi jurisdicţia
17.1

Termenii Generali sunt guvernaţi de legile din România şi tribunalele din România vor avea jurisdicţie exclusivă în legătură cu orice plângere, dispută sau divergenţă privind aceşti Termeni Generali şi orice problemă legată de aceştia. Renunţi la orice drept pe care l-ai putea avea de a formula obiecţiuni privind competenţa acestor instanţe de a soluţiona astfel de acţiuni sau de a pretinde că acţiunea a fost adusă în faţa unui for nepotrivit, sau că acele tribunale nu au jurisdicţie.

17.2

În ciuda a ceea ce am menţionat în Secţiunea 17.1, nimic din Termenii Generali nu afectează: (i) niciun drept pe care îl ai în calitate de consumator, în conformitate cu prevederile obligatorii conform oricărei legi aplicabile sau (ii) dreptul nostru de a te acţiona în justiţie în orice tribunal competent, iar acţionarea în justiţie în una sau mai multe tribunale nu va împiedica acţionarea în justiţie în orice alte jurisdicţii, fie în paralel sau nu, până la limita permisă de legea unei asemenea jurisdicţii.

18. Limba care prevalează

Versiunea în limba română a Termenilor Generali va avea întâietate dacă există orice discrepanţă între oricare dintre versiunile traduse ale Termenilor Generali.

INFORMAŢII DESPRE JOCURI ŞI SERVICII

19. Disponibilitatea Serviciilor

Putem suspenda, modifica sau elimina în totalitate sau parţial şi/sau putem adăuga Servicii la propria noastră discreţie (de exemplu, prin schimbarea din când în când a Jocurilor pe care le oferim). Dacă este posibil, vei primi o notificare prealabilă referitoare la acest lucru, însă este posibil să fie necesare unele modificări ale Serviciilor cu efect imediat şi fără notificare (de exemplu, în cazul în care este necesară o lucrare de mentenanţă urgentă). Partea B - Secţiunea 10 explică drepturile noastre în cazul în care are loc orice Eroare, Funcţionare necorespunzătoare sau Întrerupere referitor la Servicii sau Programul de joc în timp ce le utilizezi.

20. Alţi Termeni şi Condiţii care fac parte din Termenii Generali
  • Regulile Home Games se aplică oricând utilizezi Serviciile Home Games la PokerStars
  • Regulile cu privire la pariuri sportive se aplică oricând foloseşti PokerStars Sports
  • Regulile Jocurilor de Cazino sunt termeni şi condiţii suplimentare care se găsesc în anumite Jocuri de cazino (inclusiv în Jocuri Flutter Group şi Jocuri ale părţilor terţe), care se aplică de fiecare dată când joci în Jocul relevant
  • Termenii PokerStars Rewards se aplică dacă te înscrii în PokerStars Rewards
  • Termenii Generali care guvernează Promoţiile se aplică oricând participi într-o promoţie, alături de orice Termeni-cheie relevanţi pentru promoţia individuală afişată pe Website, pe Platforma de joc sau în altă comunicare (cum ar fi e-mail)
  • Alte reguli, politici şi termeni şi condiţii legate de promoţii, Jocuri şi alte părţi ale Serviciilor disponibile pe Website din când în când se aplică, de asemenea, pentru tine

Prin bifarea căsuţei pentru a confirma că ai citit şi înţeles Termenii Generali, confirmi, de asemenea, că ai citit şi înţeles Regulile de mai sus, care sunt încorporate în Termenii Generali prin referinţă.Regulile sunt importante. Trebuie să citeşti cu atenţie şi în totalitate Regulile relevante înainte de a accepta Termenii Generali şi, în toate cazurile, înainte de a utiliza Serviciile sau de a juca în Jocurile la care se referă acestea.Regulile se aplică în plus faţă de Termenii Generali. Când se utilizează Serviciile sau Jocurile relevante, trimiterile la Termenii Generali includ Regulile care corespund cu aceştia.Dacă nu eşti de acord cu Regulile sau cu orice parte a acestora, nu ar trebui să accesezi sau să utilizezi Serviciile sau Jocurile la care se referă acestea.

PARTEA B: TERMENI GENERALI APLICABILI

CREAREA UNUI CONT 

1. Cum să creezi un Cont
1.1

Pentru a utiliza anumite Servicii, este necesar să creezi un Cont. Poţi face acest lucru dând click pe 'Înregistrează-te' şi urmând instrucţiunile de pe ecran. Va trebui să alegi un Nume de utilizator şi o parolă secretă.

1.2

Nu este necesară nicio plată pentru descărcarea sau accesarea Serviciilor sau a Programului de joc sau pentru crearea unui Cont. Costurile pentru a juca în Jocuri sunt stabilite pe Website şi în cadrul Platformei de joc

1.3

Nu ne aflăm sub incidenţa niciunei obligaţii de a de a deschide niciun Cont. Putem refuza să deschidem un Cont din orice motiv (inclusiv neîndeplinirea oricăror Cerinţe referitoare la Cont).

2. Securitatea Contului şi alegerea Numelui tău de utilizator
2.1

Trebuie să păstrezi confidenţialitatea şi securitatea Datelor tale de Autentificare şi să nu dezvălui nimănui Datele tale de Autentificare. Eşti singura persoană responsabilă pentru întreaga utilizare a Serviciilor cu Datele tale de Autentificare, cu sau fără consimţământul tău (în afară de cazul în care o asemenea utilizare este cauzată direct de incapacitatea noastră de a exercita diligenţă şi competenţă rezonabile). Dacă tinerii partajează sau au acces la dispozitivele tale, trebuie să instalezi softuri de control parental. Îţi recomandăm să foloseşti o parolă puternică şi să o schimbi în mod regulat. Trebuie să ne informezi despre orice utilizare neautorizată a Datelor tale de Autentificare sau a Contului tău imediat ce suspectezi acest lucru sau iei la cunoştinţă despre acest lucru.

2.2

Utilizatorilor le este permis un singur Nume de utilizator unic pentru toate Serviciile. Numele tău de utilizator şi orice avatar, imagine sau alt nume pe care alegi să-l utilizezi în legătură cu Serviciile nu trebuie să includă niciun Conţinut Neautorizat. Ne oferi, în beneficiul Flutter Group, o licenţă internaţională, irevocabilă, transferabilă, liberă de drepturi de autor, sublicenţiabilă pentru a utiliza aceste articole în orice scop legat de Servicii.

3. Cum gestionăm Conturile Duplicat
3.1

Ai dreptul să înregistrezi doar un singur Cont pe Website şi trebuie să foloseşti Serviciile doar cu un singur Cont. Fiecare Cont suplimentar va fi clasificat drept 'Cont Duplicat'.

3.2

În cazul în care descoperim că deţii unul sau mai multe Conturi Duplicat, atunci (cu excepţia cazului în care le-ai deschis în mod deliberat sau fraudulos) vom închide fiecare Cont Duplicat, lăsându-te cu un singur Cont. Acţionând în mod rezonabil, vom stabili care este Contul pe care îl vom lăsa deschis şi care sunt Conturile Duplicat pe care le vom închide.

3.3

Dacă descoperim că ai deschis în mod deliberat sau fraudulos unul sau mai multe Conturi Duplicat, atunci acesta va fi un Eveniment Interzis şi vom închide toate Conturile tale şi vom lua alte măsuri adecvate, aşa cum este specificat în Partea B - Secţiunea 17 şi în Partea A - Secţiunea 13.

CUM SUNT ADMINISTRATE FONDURILE TALE

4. Depuneri
4.1

Conform Termenilor Generali, poţi deţine un Cont şi depune sau retrage fonduri în şi din acesta în valutele şi prin metodele de plată disponibile ocazional pe Website.

4.2

'Condiţiile de Depunere' stipulează că este necesar:

4.2.1 să efectuezi depuneri în Contul tău folosind un card, cont sau portofel pentru plăţi care este deţinut pe numele tău;

4.2.2 la cerere, să dovedeşti că numele de pe cardul, contul sau portofelul pentru plăţi utilizat pentru efectuarea de depuneri corespunde cu numele utilizat pentru Contul tău;

4.2.3
să fii proprietarul de drept al banilor pe care îi depui în Contul tău;

4.2.4
să nu depui în Contul tău fonduri care provin din activităţi infracţionale sau activităţi ilegale sau nepermise sau să utilizezi aceşti bani pentru a efectua tranzacţii prin intermediul Serviciilor şi

4.2.5
fără a limita oricare dintre cele de mai sus, să nu utilizezi o metodă de plată furată, clonată sau altfel neautorizată ca sursă a fondurilor în legătură cu Contul tău sau cu orice tranzacţii efectuate prin intermediul Serviciilor.
4.3

Un minimum şi/sau un maximum se poate aplica sumei pe care o poţi depune în Contul tău într-o singură tranzacţie folosind anumite metode de plată. Dacă este cazul, sumele vor fi afişate pe Website şi/sau pe Platforma de joc.

4.4

Depunerea ta va fi disponibilă în Contul tău imediat ce banca ta sau altă metodă de plată autorizează suma pe care alegi să o depui. Nu oferim nicio garanţie cu privire la perioada de timp necesară pentru finalizarea procesării, deoarece este un Eveniment pe care nu îl putem controla.

5. Solduri
5.1

Soldurile Contului sunt păstrate în conturi separate şi nu sunt utilizate de către noi pentru cheltuieli operaţionale. Aceasta asigură faptul că fondurile tale sunt întotdeauna disponibile pentru retragere, în conformitate cu politicile şi procedurile noastre bancare şi de securitate, cu cerinţele referitoare la licenţă, cu cele mai bune practici şi cu Termenii Generali.

5.2

Noi nu suntem o bancă sau instituţie financiară. Sumele de bani depuse la noi nu vor genera dobândă şi nu oferim niciun credit.

6. Plasarea de pariuri
6.1

Poţi plasa pariuri doar până la valoarea fondurilor eliberate în Contul tău.

6.2

Acceptăm doar pariuri plasate online prin intermediul Website-ului şi a Platformei de joc. Pariurile plasate în orice alt mod nu sunt acceptate, inclusiv cele plasate prin e-mail, poştă sau telefonic şi nu vor fi valabile dacă sunt primite în acest mod.

6.3

Este responsabilitatea ta să te asiguri că detaliile pariului tău sunt corecte. După confirmarea unui pariu de către noi, nu îl poţi anula sau modifica fără acordul nostru. Dacă ai plasat un pariu şi doreşti să îl anulezi sau să îl modifici, te rugăm să ne contactezi înainte de începerea evenimentului relevant pentru care a fost plasat pariul şi vom lua în considerare solicitarea ta, cu toate că orice decizie va fi la discreţia noastră rezonabilă.

6.4

Niciun pariu nu este plasat decât dacă vei primi un mesaj pe ecran care să confirme că a fost primit.

7. Schimb Valutar (acolo unde este disponibil)
7.1

Dacă orice Jocuri pe Bani Reali sunt disponibile pentru tine pentru fi jucate într-o valută diferită de valuta Contului tău, atunci pentru a le juca, poţi adăuga o a doua valută în Contul tău. Alternativ, poţi încerca să intri într-un Joc în valuta pe care doreşti să o adaugi, iar noi vom adăuga automat valuta şi vom efectua schimbul pentru tine. Dacă este selectat schimbul valutar automat, de fiecare dată când este necesar un schimb valutar, acesta va fi efectuat automat şi nu vei fi notificat. Se va aplica o sumă minimă de schimb, aşa cum este specificat pe Website şi/sau pe Platforma de joc.

7.2

Toate schimburile valutare realizate prin intermediul Website-ului şi al Platformei de joc se vor efectua la rata curentă de schimb pe care o oferim pentru tipul de tranzacţie în discuţie (vei fi informat referitor la aceasta pe Website sau pe Platforma atunci când efectuezi un schimb). Acolo unde este disponibil schimbul valutar, rata de schimb pe care o oferim este rata medie de schimb valutar a pieţei oferită de XE plus o mică marjă (cu toate că noi, la propria noastră discreţie, putem renunţa la marjă pentru anumite tipuri de tranzacţii). Ratele de schimb valutar vor fi actualizate în mod regulat şi este posibil să fie oferite rate diferite în funcţie de tipul de tranzacţie şi de valoarea valutei. Noi putem, la propria noastră discreţie, să revocăm sau să retragem suportul pentru orice valută, fără notificare.

7.3

Atunci când valuta este schimbată, orice retragere anulată sau refuzată din Contul tău îţi va fi rambursată în valuta şi la valoarea sumei solicitate iniţial şi nu la valoarea sumei schimbate (de exemplu, dacă valuta Contului tău este EUR şi ai încercat să retragi EUR 100 schimbaţi în USD, în Contul tău vor fi rambursaţi EUR 100). Orice depuneri anulate sau refuzate în Contul tău vor fi debitate din Contul tău în suma schimbată (de exemplu, dacă valuta Contului tău este EUR şi ai efectuat o depunere în USD, valoarea în EUR va fi debitată din Contul tău) şi dacă nu ai fonduri suficiente în Contul pentru a acoperi suma debitată, va trebui să îţi reîncarci Contul.

7.4

Trebuie să ţii cont de fluctuaţiile ratei de schimb valutar şi de impactul pe care aceasta le-ar putea avea asupra fondurilor tale disponibile. Acolo unde este disponibil schimbul valutar pentru Contul tău, este responsabilitatea ta să verifici ratele aplicabile înainte de a continua cu tranzacţii care implică schimburi valutare. Nu suntem responsabili pentru câştigurile sau pierderile suferite prin efectuarea de schimburi valutare prin intermediul Serviciilor.

7.5

Nu suntem un birou de schimb valutar. Acolo unde este disponibil, schimbul valutar prin intermediul Contului tău este doar pentru a facilita jocul în sine. Nu trebuie să-ţi utilizezi Contul sau orice altă parte a Serviciilor pentru a te angaja în tranzacţii, speculaţii sau arbitraj valutar (acest lucru ar reprezenta o încălcare gravă a Termenilor Generali şi, prin urmare, un Eveniment Interzis).

7.6

Vom lua măsuri pentru a ajuta la menţinerea integrităţii oricăror facilităţi disponibile de schimb valutar. Acestea ar putea include:

7.6.1 refuzarea sau inversarea oricăror tranzacţii de schimb valutar efectuate prin intermediul Contului tău;

7.6.2 limitarea numărului de valute deţinute în Contul tău şi/sau a sumei de bani pe care o poţi schimba în alte valute;

7.6.3 dacă este permis de licenţa relevantă, solicitarea ca orice fonduri schimbate în Contul tău să fie utilizate pentru jocul în Jocuri pe Bani Reali înainte de a fi retrase, transferate (acolo unde sunt disponibile transferuri) sau utilizate în orice alt scop şi/sau

7.6.4 aplicarea retroactivă a oricărei marje la care s-a renunţat ca parte dintr-o tranzacţie de schimb valutar.

8. Câştiguri şi taxe
8.1

Conform Termenilor Generali (inclusiv orice drept de a anula orice tranzacţie şi de a recupera sau de a nu plăti orice sold, câştiguri, fonduri, recompense sau alte credite în conformitate cu Termenii Generali), vom depune câştigurile în Contul tău cât mai curând posibil.

8.2

Eşti singura persoană responsabilă pentru raportarea câştigurilor şi pierderilor tale, dacă este solicitat de orice lege, reglementare sau autoritate relevantă (inclusiv orice autoritate fiscală) aplicabilă şi pentru plata oricăror taxe care pot fi percepute pentru orice fonduri sau premii care îţi sunt acordate prin utilizarea Serviciilor. Nu oferim sfaturi referitor la aspecte de reglementare sau juridice în ceea ce priveşte taxele. Dacă ai nevoie de un astfel de sfat, ar trebui să contactezi în mod independent consilierii şi/sau autorităţile competente.

8.3

Dacă se aplică orice taxă de vânzare sau pe valoarea adăugată tuturor plăţilor efectuate de tine în legătură cu utilizarea Serviciilor, astfel de plăţi vor fi considerate ca incluzând toate aceste taxe.

9. Cum sunt procesate retragerile şi rambursările
9.1

Pentru a solicita o retragere, autentifică-te în Cont şi urmează instrucţiunile afişate pe ecran. Metodele de retragere care îţi sunt oferite diferă în funcţie de ţara ta de reşedinţă şi vei fi informat referitor la acestea pe Website şi/sau pe Platforma de joc. Dacă trebuie să retragi o sumă mai mică decât orice minim aplicabilă pentru o anumită metodă de plată, poţi folosi o altă metodă de plată sau ne poţi contacta.

9.2

Fiecare cerere de retragere şi orice rambursare de fonduri va fi procesată, atât timp cât:

9.2.1 toate plăţile efectuate în Contul tău au fost confirmate ca plătite şi nu sunt supuse niciunui chargeback, unei rambursări sau unei alte cereri de anulare şi

9.2.2
nu există nicio investigaţie în curs (sau, acolo unde este cazul, finalizată) referitoare la:
  1. orice Eroare, Funcţionare necorespunzătoare sau Întrerupere referitoare la utilizarea Serviciilor sau
  2. implicarea ta în orice Eveniment Interzis.
    9.3

    Dacă există o investigaţie în curs privind orice Eroare, Funcţionare necorespunzătoare sau Întrerupere sau Eveniment Interzis suspectat referitor la utilizarea Serviciilor, retragerea nu va fi realizată cu excepţia cazului în care şi până când investigaţia nu a fost rezolvată până la satisfacţia noastră rezonabilă. Partea B - Secţiunea 10 explică în ce situaţii vom anula tranzacţii şi vom recupera sau nu vom plăti câştigurile, fondurile, recompensele sau alte credite rezultate din orice Eroare, Funcţionare necorespunzătoare sau Întrerupere referitoare la utilizarea Serviciilor. Partea B - Secţiunea 17 explică în ce situaţii vom restricţiona, suspenda sau închide Contul tău sau vom anula tranzacţiile şi vom recupera sau nu vom plăti câştigurile, fondurile, recompensele sau alte credite atribuibile oricărui Eveniment Interzis. Trebuie să citeşti cu atenţie aceste secţiuni şi să te asiguri că înţelegi ce înseamnă acestea pentru tine.

    9.4

    Recunoşti că orice întârziere în furnizarea de informaţii pe care le solicităm în legătură cu orice investigaţie poate duce la o întârziere referitor la timpul de procesare pentru retragere sau rambursare.

    9.5

    Atunci când efectuezi o retragere sau îţi rambursăm orice fonduri, acestea vor fi depuse prin aceeaşi metodă de plată pe care ai utilizat-o pentru a efectua depunerile. Dacă acea metodă de plată nu mai este disponibilă, atunci le vom depune printr-o metodă de plată diferită acceptată de către noi în conformitate cu Termenii Generali. Pentru fiecare metodă de plată, retragerile sunt trimise către cea mai veche metodă de depunere, iar cea mai recentă metodă va fi folosită ultima. La retragerile din fonduri depuse anterior, acestea sunt transformate în valuta utilizată la procesarea depunerilor anterioare (acolo unde este aplicabil). Retragerile care depăşesc suma totală depusă sunt convertite în valuta în care a fost procesată ultima ta depunere prin metoda de plată respectivă (acolo unde este aplicabil).

    9.6

    Timpii de procesare pentru retrageri şi rambursări variază în funcţie de tipul metodei de plată utilizate. Vom întreprinde eforturi rezonabile pentru a ne asigura că transferurile din şi către Contul tău sunt procesate în timp util, însă nu putem garanta timpul necesar pentru a finaliza procesarea (sau că orice estimare va fi procesată exact aşa cum este descris), deoarece acesta este un Eveniment pe care nu îl putem controla.

    CÂND VOM ANULA TRANZACŢII ŞI VOM RECUPERA SAU NU VOM PLĂTI SOLDURI ŞI CÂŞTIGURI

    10. Erori, Funcţionări necorespunzătoare şi Întreruperi - când vom anula tranzacţii şi vom recupera sau nu vom plăti câştiguri
    10.1

    Erorile, Funcţionările necorespunzătoare sau Întreruperile referitor la Servicii sau Programul de joc pot fi sau nu evidente pentru tine sau pentru noi la momentul respectiv şi pot fi descoperite aşa cum şi când instrucţiunile de soluţionare a pariurilor, rezultatele Jocului, câştigurile sau solicitările de retragere sunt investigate şi analizate retroactiv de către noi. Nu trebuie să abuzezi sau să profiţi de nicio Eroare, Funcţionare necorespunzătoare sau Întrerupere care este sau care devine evidentă pentru tine (de exemplu, prin exploatarea acesteia pentru a obţine câştiguri). În cazul în care o Eroare, Funcţionare necorespunzătoare sau Întrerupere este sau devine evidentă pentru tine sau dacă suspectezi că poate avea loc în orice parte a Serviciilor pe care le utilizezi, trebuie să încetezi imediat utilizarea acelei părţi a Serviciilor şi să ne informezi despre aceasta.

    10.2

    Trebuie să ne furnizezi orice informaţii pe care le solicităm în mod rezonabil în legătură cu orice investigaţie privind orice Eroare, Funcţionare necorespunzătoare sau Întrerupere.

    10.3

    În cazul în care, ca urmare a unei Erori, Funcţionări necorespunzătoare sau Întreruperi referitor la Servicii, în Contul tău sunt depuse câştiguri, fonduri, recompense şi/sau alte credite pe care nu le-ai fi primit dacă nu ar fi existat acea Eroare, Funcţionare necorespunzătoare sau Întrerupere ('Credite Eronate'), vom anula tranzacţia respectivă şi vom reţine sau recupera Creditele Eronate. Aceasta se aplică chiar dacă partea relevantă a Serviciilor ar fi putut genera aceeaşi sumă sau o sumă similară de câştiguri/fonduri/recompense/credite în lipsa Erorii, Funcţionării necorespunzătoare sau Întreruperii şi se aplică indiferent dacă Eroarea, Funcţionarea necorespunzătoare sau Întreruperea a fost evidentă pentru tine sau pentru noi la momentul respectiv. Dacă ai retras orice Creditele Eronate, trebuie să ni le rambursezi aşa cum şi când îţi solicităm acest lucru.

    10.4

    Dacă, din cauza unei Întreruperi, eşti deconectat de la un Joc de poker cu mai mulţi jucători, atunci vei fi tratat ca şi cum ai intra în sit out şi vor fi efectuate acţiuni implicite în numele tău (de exemplu, check, fold sau plasarea automată de blinduri) până când te vei putea alătura din nou Jocului relevant.

    CUM SUNT ADMINISTRATE ACTIVELE VIRTUALE

    11. Articolele Virtuale în Jocurile pe Bani Virtuali
    11.1

    Unele Jocuri pe Bani Virtuali includ articole virtuale, cum ar fi jetoane virtuale ('Articole Virtuale'). În funcţie de tipul (dacă este cazul) de astfel de Joc(uri) disponibil(e) pe Website, poţi avea posibilitatea de a 'câştiga' Articole Virtuale prin intermediul jocului şi/sau de a le 'achiziţiona' cu bani reali. Aceşti termeni din 'lumea reală' sunt utilizaţi figurat, ceea ce înseamnă că nu ai niciun drept sau titlu asupra niciunor Articole Virtuale, fie că sunt 'câştigate' într-un Joc sau 'achiziţionate'. Orice valută virtuală sau sold virtual similar afişat în Contul tău (de exemplu, în orice Jocuri pe Bani Virtuali în care suma soldului tău este afişată în dolari) nu constituie un sold în lumea reală şi nu reflectă nicio valoare stocată, ci reprezintă amploarea licenţei tale pentru utilizarea Articolelor Virtuale relevante în-joc. În cazul în care orice joc de pe Website îţi permite să 'achiziţionezi' Articole Virtuale pentru bani reali şi trimitem un e-mail care să confirme câte Articole Virtuale ai 'achiziţionat', ar trebui să verifici dacă este corect şi să păstrezi o copie pentru evidenţa ta.

    11.2

    În cazul în care este posibil să 'achiziţionezi' Articole Virtuale, putem modifica preţurile pentru orice astfel de Articol Virtual în orice moment. Preţurile vor fi afişate pe Website, pe Platforma de joc şi/sau în Jocul relevant.

    11.3

    Articolele Virtuale (acolo unde sunt disponibile) sunt destinate doar pentru uz în-joc. Nu trebuie să sublicenţiezi, schimbi, vinzi sau să transferi Articole Virtuale pentru valori de orice fel din afara Jocului relevant sau să încerci să faci oricare dintre aceste lucruri (acest lucru ar reprezenta o încălcare gravă a Termenilor Generali şi, prin urmare, un Eveniment Interzis).

    11.4

    Articolele Virtuale (acolo unde sunt disponibile) nu vor putea fi utilizate dacă: (a) Jocul în cauză este retras din orice motiv sau (b) Articolul Virtual în cauză este retras din orice motiv. Vom încerca să îţi oferim o notificare prealabilă rezonabilă cu privire la orice retragere a unui Joc/Articol Virtual. Dacă nu îţi oferim o astfel de notificare prealabilă din orice motiv, vei avea dreptul de a ne contacta pentru o rambursare a oricăror Articole Virtuale neutilizate pe care le-ai 'achiziţionat' cu bani reali (dar nu atunci când sunt 'achiziţionate' prin intermediul jocului) şi care sunt afectate de retragerea Jocului/Articolului Virtual. Cu toate acestea, dacă îţi oferim o notificare prealabilă rezonabilă privind o retragere a unui Joc sau a unui Articol Virtual, nu vei avea dreptul la o rambursare a oricăror Articole Virtuale afectate, iar nu vom mai avea nicio responsabilitate faţă de tine.

    UTILIZAREA SERVICIILOR DE CĂTRE TINE

    12. Ce înţelegem prin 'Comportament Inacceptabil'
    12.1

    Nu trebuie:

    12.1.1 să te angajezi, când utilezi Serviciile, în niciun comportament care: (a) este abuziv, ofensator, maliţios, ameninţător, hărţuitor, insultător, intimidant, defăimător, rasist, discriminator (inclusiv atunci când joci în Jocuri sau aştepţi ca alţi Utilizatori să facă o mişcare într-un Joc şi în interacţiunile tale generale cu personalul nostru sau cu alţi Utilizatori); (b) este perturbator intenţionat (de exemplu, prin trimiterea de mesaje multiple şi frecvente pentru a acapara fereastra de dialog ('flooding') sau prin solicitarea în mod repetat de jetoane altor Utilizatori) sau (c) poate cauza altfel suferinţă, vătămare sau neplăceri oricărei alte persoane;

    12.1.2 să utilezi Serviciile sau Programul de joc în orice mod care este fraudulos, necinstit, ilegal, nepermis sau infracţional sau care poate duce la încurajarea, mijlocirea sau desfăşurarea oricărei activităţi frauduloase, necinstite, ilegale, nepermise sau infracţionale;

    12.1.3
    să utilezi niciun Instrument şi Serviciu Interzis;

    12.1.4
    să participi la niciun fel de Practici Interzise de Asistenţă a Jucătorului sau în Joc lipsit de etică;

    12.1.5
    să utilizezi direct sau indirect mai multe conturi (indiferent că este un Cont sau orice alt cont Flutter Group) în acelaşi grup de jucători sau fond de premii în acelaşi timp (de exemplu, dacă joci la sau ai mai multe conturi deschise la aceeaşi masă de poker sau în acelaşi turneu de poker, faci buy-in în orice Joc folosind mai multe conturi sau intri în orice fond de premii cu mai multe conturi), indiferent dacă într-adevăr are loc orice activitate de joc în orice astfel de cont sau nu (acest lucru nu afectează nimic din ceea ce menţionăm în altă parte în Termenii Generali referitor la Conturile Duplicat);

    12.1.6
    după eliminarea din orice turneu sau fond de premii, să intri din nou, direct sau indirect, în turneu sau în fondul de premii folosind un alt Cont sau orice alt cont Flutter Group;

    12.1.7
    să postezi sau să partajezi orice Conţinut Neautorizat prin intermediul oricăror ferestre de dialog sau a oricăror altă parte a Serviciilor sau în orice corespondenţă cu noi;

    12.1.8
    să încerci să eludezi orice filtre pe care le aplicăm în cadrul ferestrelor de dialog pentru Servicii (de exemplu, în cazul în care înlocuim cu asteriscuri insulte şi alte cuvinte inacceptabile);

    12.1.9
    să faci nicio declaraţie publică despre orice parte a Serviciilor sau despre oricare companie din Flutter Group care este falsă sau maliţioasă sau să faci orice care ar putea aduce prejudicii imaginii sau reputaţiei oricărei părţi a Serviciilor sau oricărei companii din Flutter Group;

    12.1.10
    să utilizezi orice parte a Serviciilor (sau orice informaţie dobândită prin intermediul acestora) sau orice Program de joc în scopuri comerciale sau de afaceri sau

    12.1.11
    să încerci să faci oricare dintre lucrurile enumerate în Secţiunile 12.1.1 - 12.1.10 de mai sus.
    Fiecare dintre aceste acţiuni reprezintă 'Comportament Inacceptabil'.
    12.2

    Recunoşti şi accepţi următoarele: (i) comunicările pe care le trimiţi prin intermediul Serviciilor nu sunt private sau confidenţiale şi pot fi vizualizate şi utilizate de către alte persoane care accesează Serviciile şi (ii) vom modera ferestrele de dialog.

    12.3

    Vom verifica conţinutul chatului, vom păstra o evidenţă a tuturor declaraţiilor făcute prin intermediul ferestrei de dialog şi vom lua măsuri retroactiv dacă este necesar. Te rugăm sa ne contactezi dacă ai fost victimă a unui abuz pe chat. Vă vom păstra anonimatul plângerii şi vom trata cu seriozitate fiecare caz.

    13. Proprietatea noastră intelectuală şi ce înţelegem prin 'Utilizare Neautorizată'
    13.1

    Suntem mândri de produsele pe care le-am creat şi pe care ţi le punem la dispoziţie şi este important pentru noi (şi pentru licenţiatorii noştri) să le protejăm. Flutter Group şi licenţiatorii săi sunt proprietarii tuturor drepturilor, titlului şi interesului, inclusiv al tuturor drepturilor de autor, secretelor comerciale, mărcilor înregistrate şi altor drepturi de proprietate intelectuală, din cadrul şi referitor la Servicii şi Programul de joc. Toate aceste drepturi sunt rezervate.

    13.2

    În conformitate cu Termenii Generali, îţi acordăm drept gratuit, limitat, non-exclusiv, netransferabil, nesublicenţiabil, revocabil de a instala şi a folosi Platforma de joc pe dispozitivul tău şi de a juca în Jocuri. Această licenţă este acordată doar pentru uzul tău personal. Trebuie să utilizezi Serviciile doar în conformitate cu funcţionalitatea lor intenţionată şi cu aceşti Termeni Generali.

    13.3

    Nu trebuie, cu excepţia cazului în care legislaţia aplicabilă permite acest lucru:


    13.3.1
    să copiezi, distribui, publici, interferezi cu, schimbi, decompilezi, dezasamblezi, modifici sau traduci Programul de joc sau Serviciile în niciun fel;

    13.3.2
    să accesezi codul sursă al Programului de joc sau al Serviciilor, pentru a crea lucrări derivate sau altfel;

    13.3.3
    să extragi niciun soft din Servicii;

    13.3.4
    să vinzi, cesionezi, sublicenţiezi, transferi, distribui sau să închiriezi niciun Program de joc sau orice parte a Serviciilor;

    13.3.5
    să faci disponibil niciun Program de joc sau orice parte a Serviciilor niciunei terţe părţi printr-o reţea de computere sau altfel;

    13.3.6
    să exporţi niciun Program de joc sau orice parte a Serviciilor în oricare ţară (fizic sau electronic);

    13.3.7
    să încerci să obţii acces neautorizat la Website sau la Platforma de joc, la serverele pe care este stocat(ă) Website-ul/Platforma de joc sau la orice server sau bază de date conectată la Website sau la Platforma de joc;

    13.3.8
    să utilizezi mărcile noastre înregistrate, conţinutul nostru sau alte drepturi de proprietate intelectuală fără permisiunea noastră sau

    13.3.9
    să încerci să faci oricare dintre lucrurile enumerate în Secţiunile 13.3.1 - 13.3.8 de mai sus.
    Fiecare dintre aceste acţiuni reprezintă o 'Utilizare Neautorizată'.

    14. Evenimente Interzise
    14.1

    Următoarele sunt 'Evenimente Interzise':

    14.1.1 dacă, în orice moment, furnizezi detalii incorecte sau înşelătoare privind înregistrarea Contului tău;

    14.1.2
    dacă, în orice moment, nu îndeplineşti sau nu respecţi oricare dintre Cerinţele referitoare la Cont;

    14.1.3
    dacă, în orice moment, nu respecţi oricare Solicitare de Verificare şi/sau orice altă verificare sau cerere de informaţii solicitată în mod rezonabil pentru a îndeplini cerinţele legale, de reglementare sau interne;

    14.1.4
    dacă deschizi în mod deliberat sau fraudulos unul sau mai multe Conturi Duplicat;

    14.1.5
    dacă descoperim sau avem motive să considerăm că securitatea contului tău a fost încălcată (cu excepţia cazului în care aceasta a fost cauzată direct de incapacitatea noastră de a exercita diligenţă şi competenţă rezonabile), de exemplu, din cauza faptului că nu ai reuşit să păstrezi confidenţialitatea şi securitatea Datelor tale de Autentificare;

    14.1.6
    dacă descoperim sau avem motive să considerăm că ai încălcat securitatea Contului altei persoane (de exemplu, ai utilizat Contul altei persoane, fără permisiunea acesteia);

    14.1.7
    dacă, în orice moment, nu îndeplineşti sau nu respecţi oricare dintre Condiţiile de Depunere;

    14.1.8
    dacă primim o notificare referitoare la un chargeback şi/sau o rambursare frauduloasă prin intermediul unei metode de plată utilizate pentru Contul tău;

    14.1.9
    dacă descoperim sau avem motive să considerăm că te-ai angajat în orice Comportament Inacceptabil;

    14.1.10
    dacă descoperim sau avem motive să considerăm că te-ai angajat în orice Utilizare Neautorizată;

    14.1.11
    dacă descoperim sau avem motive să considerăm că ai abuzat sau ai profitat de orice Eroare, Funcţionare necorespunzătoare sau Întrerupere;

    14.1.12
    dacă încalci Termenii Generali sau orice Reguli în orice alt mod grav (oferim câteva exemple de încălcări grave în cadrul Termenilor Generali – a se vedea partea A - Secţiunea 9.2, Partea B - Secţiunea 7.5, Partea B - Secţiunea 11.3 şi Partea B - Secţiunea 15.1 – dar acestea nu sunt singurele modalităţi prin care pot apărea încălcări grave) sau încalci în mod repetat Termenii Generali sau orice Reguli, astfel încât să justifice în mod rezonabil părerea conform căreia comportamentul tău nu este conform cu intenţia sau capacitatea ta de a pune în aplicare Termenii Generali sau astfel de Reguli.
    14.2

    Trebuie să ne spui imediat dacă suspectezi sau iei la cunoştinţă că orice Eveniment Interzis a fost sau este comis în acest moment de orice Utilizator şi să ne ajuţi în mod rezonabil cu orice investigaţie referitor la acesta (inclusiv prin furnizarea oricăror informaţii pe care le solicităm în mod rezonabil).

    15. Reguli privind utilizarea instrumentelor şi serviciilor terţe
    15.1

    Putem (pe lângă celelalte drepturi pe care le avem) lua măsuri pentru a detecta şi preveni utilizarea Instrumentelor şi Serviciilor Interzise şi a Practicilor Interzise de Asistenţă a Jucătorului. Nu trebuie să încerci să eludezi, să împiedici sau să blochezi asemenea paşi în niciun fel, fie prin utilizarea de software-uri proiectate în acest scop, fie în alt mod (acest lucru ar reprezenta o încălcare gravă a Termenilor Generali şi, prin urmare, un Eveniment Interzis).

    15.2

    Nu sprijinim şi nu oferim niciun fel de garanţii referitor la niciun Instrument sau Serviciu Permis, pentru că acestea nu sunt sub controlul nostru. Utilizarea acestora de către tine este în întregime la alegerea ta, pe riscul tău şi pe cheltuiala ta.

    16. Deciziile noastre referitoare la Jocuri sunt finale

    Datele istorice ale fiecărui Joc pe Bani Reali vor fi înregistrate pe serverele noastre şi în bazele noastre de date. În cazul oricărei discrepanţe între un rezultat afişat pe dispozitivul tău şi înregistrările de pe serverul nostru sau din bazele noastre de date, înregistrările noastre vor avea câştig de cauză. De asemenea, accepţi că funcţiile 'Istoric mâini jucate' şi 'Hand Replayer' nu vor fi considerate ca fiind registru istoric oficial al mâinilor jucate.

    ÎNCHIDERE, RESTRICŢIONARE ŞI SUSPENDARE CONT

    17. Când vom restricţiona, suspenda sau închide Contul tău pentru Evenimente Interzise
    17.1

    Vom restricţiona sau suspenda Contul tău, posibilitatea ta de a juca în Jocuri şi/sau orice alt aspect al accesului tău la sau al utilizării Serviciilor, acolo unde avem motive să credem că ai fost implicat sau este probabil să fii implicat într-un Eveniment Interzis.

    O 'restricţie' este în cazul în care este plasată o limitare referitoare la accesul tău la sau la utilizarea unui anumit produs, a unei anumite funcţii sau a unei anumite părţi a Serviciilor sau a Contul tău. Un exemplu de restricţie este acela că, dacă participi într-un Joc lipsit de etică, vom restricţiona dreptul de joc şi/sau interzice Utilizatorilor să joace la o anumită masă de poker sau într-un anumit turneu (acest lucru poate include limitarea jocului dintre doi sau mai mulţi utilizatori la aceeaşi masă sau în acelaşi turneu şi nu afectează nicio altă măsură pe care o putem lua în conformitate cu Termenii Generali).

    O 'suspendare' este în cazul în care nu îţi este permis temporar să îţi accesezi Contul sau Serviciile per ansamblu.
    17.2

    Utilizarea de către tine a Serviciilor/Contului va rămâne restricţionată/suspendată pe parcursul investigării problemei şi/sau până la finalizarea verificărilor noastre. Dacă investigaţia duce la decizia noastră (acţionând în mod rezonabil) că problema a fost rezolvată în mod satisfăcător pentru noi, vom anula restricţiile/suspendarea (în totalitate sau parţial). Cu toate acestea, dacă investigaţia duce la decizia noastră (acţionând în mod rezonabil) că ai fost implicat în orice Eveniment Interzis, atunci vom restricţiona sau închide permanent utilizarea Serviciilor/Contului tău.

    17.3

    Dacă restricţionăm, suspendăm sau închidem utilizarea Serviciilor/Contului tău în conformitate cu această Secţiune 17, atunci:

    17.3.1 putem notifica alte companii din cadrul Flutter Group şi orice cont(uri) pe care îl (le) ai la acestea pot fi, de asemenea, restricţionate, suspendate sau închise;

    17.3.2 poţi fi exclus temporar sau permanent de la accesul la serviciile/produsele oferite de alte companii din Flutter Group (inclusiv evenimente live, acolo unde este aplicabil) şi

    17.3.3 dacă este cazul, te vom raporta autorităţilor relevante sau altor părţi terţe şi/sau vom lua măsuri legale împotriva ta.

    17.4

    Fondurile tale nu pot fi accesate sau retrase pe parcursul perioadelor de suspendare şi orice sold va rămâne în Contul tău.

    17.5

    Dacă te-ai angajat în orice activitate ilegală, nu avem nicio obligaţie de a-ţi permite să retragi sau de a-ţi rambursa orice fonduri în Contul tău.

    18. Alte metode prin care Contul tău poate fi restricţionat, suspendat sau închis de către noi în mod justificat
    18.1

    Vom restricţiona, suspenda sau închide Contul tău, Serviciile (în totalitate sau parţial) sau accesul tău la acestea sau la utilizarea acestora, dacă acest lucru este necesar din motive legale sau de reglementare sau în cazul în care considerăm în mod rezonabil că există un risc de securitate.

    19. Ce se întâmplă atunci când Contul tău este închis din orice motiv

    Rămâi persoana responsabilă pentru activităţi care implică utilizarea Contul tău până când acesta este închis. Te vom anunţa când va fi închis Contul tău şi vom rambursa orice sold pozitiv din Contul tău la acel moment, cu excepţia cazului în care avem dreptul de a amâna rambursarea, de a anula orice tranzacţii conexe sau de a recupera sau de a nu plăti orice sold, câştiguri, fonduri, recompense sau alte credite, în conformitate cu Termenii Generali.

    CÂND NU SUNTEM RESPONSABILI ŞI CÂND ESTE NECESAR SĂ NE OFERI COMPENSAŢII

    20. Nu suntem responsabili pentru niciun Eveniment pe care nu îl putem controla
    20.1

    Recunoşti şi accepţi că jocurile de noroc implică un risc inerent de a pierde bani şi că nu avem nicio responsabilitate pentru nicio astfel de pierdere.

    20.2

    Cu excepţia Părţii B - Secţiunea 21.1, nu vom fi responsabili pentru nicio defecţiune sau Întrerupere în ceea ce priveşte Serviciile sau oricare parte a acestora sau pentru îndeplinirea obligaţiilor noastre în conformitate cu Termenii Generali sau pentru orice altă răspundere sau pierdere care rezultă din orice Eveniment pe care nu îl putem controla. De exemplu, nu suntem responsabili în cazul în care conexiunea sau echipamentul tău este mai lent decât al altor Utilizatori şi acest lucru afectează rezultatele tale în cadrul produselor în care timpul este esenţial.

    20.3

    Putem suspenda sau anula toate sau orice parte a Serviciilor dacă, în ciuda eforturilor rezonabile depuse pentru a face acest lucru, nu putem furniza Serviciile sau orice parte a acestora din cauza oricărui Eveniment pe care nu îl putem controla.

    21. Excepţii generale referitoare la şi limite ale răspunderii noastre şi când este necesar să ne despăgubeşti
    21.1

    Nimic din Termenii Generali nu exclude sau limitează responsabilitatea noastră pentru:

    21.1.1 frauda sau prezentarea noastră frauduloasă;

    21.1.2
    decesul sau vătămarea corporală rezultată din neglijenţa noastră sau din neglijenţa angajaţilor sau agenţilor noştri sau

    21.1.3 orice altă răspundere care nu poate fi exclusă sau limitată prin legea aplicabilă (cum ar fi răspunderea în conformitate cu prevederile obligatorii conform legii aplicabile privind protecţia consumatorilor).
    21.2

    Cu excepţia Secţiunii 21.1, nu vom fi responsabili în conformitate cu Termenii Generali pentru nicio pierdere:

    21.2.1 la care nici tu, nici noi nu ne-am fi putut aştepta în mod rezonabil la momentul la care ţi-ai înregistrat Contul sau ai participat la o tranzacţie în cadrul Serviciilor. În toate circumstanţele, aceasta include orice pierdere de venituri, afacere, economii sau profituri;

    21.2.2
    pe care ai fi putut-o evita prin luarea de măsuri rezonabile;

    21.2.3
    rezultată din furnizarea ta către noi a oricăror date financiare sau cu caracter personal incorecte, incomplete sau care nu sunt valabile;

    21.2.4
    rezultată în urma oricărui Eveniment Interzis;

    21.2.5
    rezultată din utilizarea de către tine a Instrumentelor şi Serviciilor Permise;

    21.2.6 rezultată din orice Eroare, Funcţionare necorespunzătoare sau Întrerupere sau

    21.2.7
     rezultată din restricţionarea, închiderea sau suspendarea de către noi a Contului tău sau din luarea noastră a oricărei alte măsuri, în conformitate cu Termenii Generali.
    21.3

    Trebuie să ne oferi compensaţii pentru orice costuri, taxe sau pierderi survenite sau suferite de noi rezultate din participarea ta într-un Eveniment Interzis.

    21.4

    Dacă există o limită referitoare la răspunderea noastră totală faţă de tine sau la răspunderea ta faţă de noi, aceasta va fi stabilită în Partea A. Orice astfel de limită (limite) referitoare la răspundere nu va (vor) afecta răspunderea noastră în conformitate cu Secţiunea 21.1.

    ASPECTE LEGALE

    22. Cum utilizăm datele tale cu caracter personal

    Procesăm informaţii despre tine în conformitate cu Politica noastră de confidenţialitate, pe care ar trebui să o citeşti, de asemenea.

    23. Cum tratăm Termenii Generali
    23.1

    Termenii Generali îţi sunt adresaţi personal. Nu poţi transfera nimănui drepturile sau obligaţiile tale din cadrul Termenilor Generali.

    23.2

    Putem transfera oricare sau toate drepturile şi/sau obligaţiile noastre din cadrul Termenilor Generali unei alte companii din cadrul Flutter Group sau oricărei alte entităţi juridice (de exemplu, dacă ne restructurăm sau dacă există o vânzare a afacerii noastre). Ne vom asigura că transferul nu va afecta în mod negativ drepturile tale din cadrul Termenilor Generali.

    23.3

    Dacă încalci Termenii Generali şi nu întreprindem nicio acţiune împotriva ta, vom avea în continuare dreptul de a utiliza drepturile şi remediile noastre în orice altă situaţie în care încalci Termenii Generali (inclusiv dacă are loc aceeaşi încălcare).

    23.4

    În cazul oricăror discrepanţe între dispoziţiile diferitelor părţi ale Termenilor Generali, ordinea de prioritate (1 având cea mai mare prioritate) este: 1) Partea A; 2) Partea B; 3) Partea C; 4) cuprinsul; 5) introducerea.

    PARTEA C: DEFINIŢII ŞI CUPRINS

    1. Definiţii
    1.1

    Următoarele cuvinte şi fraze scrise cu majuscule au următoarele înţelesuri în Termenii Generali:

    Cont: un Cont de utilizator pe Platforma de joc şi/sau Website (pe Website şi pe Platforma de joc se mai numeşte şi 'Cont Stars').

    Cerinţe referitoare la Cont: criteriile de eligibilitate pentru crearea şi utilizarea unui Cont, aşa cum este specificat în Partea A - Secţiunea 6.

    Condiţii de Depunere: condiţiile de depunere enumerate în Partea B - Secţiunea 4.2.

    Cont Duplicat: acesta este definit în Partea B - Secţiunea 3.1.

    Credite Eronate: acestea sunt definite în Partea B - Secţiunea 10.3.

    Eroare: orice omisiune, incompletitudine, greşeală sau eroare în cadrul Serviciilor sau referitor la acestea, fie că este umană, tehnică, administrativă, operaţională; sistematică, o combinaţie a oricăror dintre acestea sau a tuturor acestora, fie de altă natură. De exemplu, oferta greşită de preţuri incorecte sau termenii de participare incorecţi într-un Joc.

    Eveniment pe care nu îl putem controla: orice eveniment mai presus de controlul nostru rezonabil, cum ar fi: (a) război, activitate teroristă, revolte, pagube provocate cu rea voinţă, incendiu, inundaţie, furtună, accident nuclear, boală, epidemie sau pandemie (cum ar fi COVID-19); (b) acţiunile oricărui guvern sau autorităţi (inclusiv introducerea oricărei legi noi, orice ordonanţă, decizie, regulament sau direcţie a oricărei agenţii guvernamentale, autorităţi sau tribunal şi refuzul sau revocarea oricărei licenţe sau consimţământ); (c) orice avarie, întrerupere, viteză prea mică, constrângere de capacitate sau altă deficienţă care afectează orice reţea de telecomunicaţii, serviciu de acces prin internet sau dispozitiv utilizat de tine pentru a accesa sau utiliza Serviciile; (d) orice întârziere, defecţiune sau întrerupere care afectează orice reţea bancară sau alt sistem de procesare a plăţilor utilizat în legătură cu Serviciile (inclusiv orice întârziere de procesare, reprocesare sau anulare a unei tranzacţii sau confiscarea sau îngheţarea de fonduri de către oricare parte terţă implicată în procesarea fondurilor) şi (e) orice taxă sau onorariu aplicat de către emitentul cardului tău, bancă, furnizorul portofelului sau instituţia financiară în legătură cu utilizarea Serviciilor de către tine.

    Flutter Group: grupul de companii care sunt controlate, direct sau indirect, de către Flutter Entertainment Plc (inclusiv noi).

    Jocuri: Jocurile pe Bani Reali şi Jocurile pe Bani Virtuali (şi 'Joc' înseamnă oricare dintre ele).

    Platformă de joc: platforma (platformele) de joc disponibilă (disponibile) pentru tine în legătură cu Website-ul.

    Întrerupere: Orice pauză în continuitatea sau uniformitatea sau întrerupere sau întârziere în ceea ce priveşte Serviciile sau oricare parte a acestora, de exemplu, dacă un joc se blochează în timp ce îl joci sau dacă se întrerupe conexiunea la internet.

    Date de Autentificare: Numele tău de utilizator, parola şi orice alte date de securitate utilizate pentru a-ţi accesa Contul (cum ar fi autentificarea prin mai mulţi factori, datele token-ului RSA şi orice PIN, în funcţie de ce este disponibil pentru Website).

    Funcţionare necorespunzătoare: atunci când orice tehnologie, software, proces automat sau set de instrucţiuni, date sau programe utilizate pentru executarea anumitor sarcini nu funcţionează aşa cum a fost proiectat sau intenţionat. De exemplu, dacă un virus afectează Serviciile sau atunci când hardware-ul sau software-ul computerului se abate de la specificaţiile sau parametrii de performanţă prevăzuţi sau atunci când două software-uri nu sunt interdependente sau nu comunică între ele în modul proiectat sau intenţionat, în oricare dintre cazuri producând un rezultat care nu este rezultatul proiectat sau intenţionat.

    Instrumente şi Servicii Permise: orice instrument sau serviciu online sau offline utilizat pentru a ajuta la îmbunătăţirea performanţei tale într-un Joc, care nu este pus la dispoziţie de noi, dar este permis în mod expres de către noi pentru utilizarea în legătură cu Serviciile, aşa cum este specificat pe Website şi/sau pe Platforma de joc.

    Jocuri pe Bani Virtuali: orice 'bani virtuali' sau joc pentru jocuri gratuite disponibil prin intermediul Website-ului sau al Platformei de joc.

    PokerStars/noi/a noastră/al nostru: partea contractantă relevantă a Flutter Group, astfel cum este identificată în Partea A - Secţiunea 2.2.

    Evenimente Interzise: anumite evenimente şi practici care nu sunt permise în legătură cu Serviciile sau Programul de joc, astfel cum sunt definite în Partea B - Secţiunea 14.

    Practici Interzise de Asistenţă a Jucătorului: în legătură cu Serviciile, practicarea de: (a) datamining a mâinilor, a rezultatelor, a statisticilor sau a feed-urilor (de exemplu, observarea Jocurilor fără a juca, cu scopul de a construi o bază de date cu istoricul mâinilor pentru a o folosi ulterior); (b) utilizare a mâinilor, a rezultatelor, a statisticilor sau a feed-urilor obţinute prin datamining sau (c) partajare în masă a mâinilor, a rezultatelor, a statisticilor sau a feed-urilor cu scopul analizei adversarilor.

    Instrumente şi Servicii Interzise: orice instrument sau serviciu online sau offline (inclusiv inteligenţa artificială, 'boţii' şi alte programe informatice şi softuri pentru computer) care este utilizat pentru a executa sau a oferi asistenţă în executarea oricărei acţiuni referitoare la Servicii şi care este conceput pentru a oferi un avantaj incorect Utilizatorilor, inclusiv cele care: (a) joacă fără intervenţie umană sau care reduc necesitatea intervenţiei umane în luarea deciziilor (de exemplu, ajutându-te să decizi ce acţiune să iei cu privire la un pariu sau la mărimea relativă exactă a oricărui pariu sau raise, inclusiv programe de 'auto-fold' şi instrumente care aleg aleator mărimea pariurilor); (b) oferă sfaturi în timp real în privinţa mişcării care ar trebui făcute; (c) partajează date referitoare la cărţile proprii cu alţi Utilizatori sau Servicii; (d) sunt îndreptate spre manipularea adversarilor în Jocuri în care nu ai posibilitatea de a alege o masă specifică unde să joci; (e) sunt proiectate pentru eficienţa selecţiei mesei de poker, de exemplu, prin filtrarea sau sortarea turneelor disponibile sau care automatizează/automatizează parţial procesul de participare în turneele disponibile în funcţie de statisticile sau notiţele referitoare la jocul adversarului; (f) sunt proiectate pentru eficienţa selecţiei de jocuri cash obişnuite; (g) automatizează clickurile de mouse sau care simulează apăsarea pe tastatură ('clicker automat'); (h) întârzie decizia jucătorului printr-o perioadă de timp specifică sau aleatorie sau (g) în timpul Jocului: (i) oferă sfaturi care trec dincolo de un nivel de bază, precum o colecţie mare de tabele care oferă recomandări mai mult decât ce mâini să fie jucate sau nu pentru poturile nedeschise; (ii) sunt proiectate special pentru a facilita trimiterea la materiale de referinţă sau (iii) estimează calcule avansate privind părţile, precum niveluri vs. simulatoare de niveluri, programe de tip ICM sau Nash Equilibrium.

    Jocuri pe Bani Reali: jocurile de noroc şi produsele de jocuri de noroc pe bani reali disponibile prin intermediul Website-ului şi al Platformei de joc.

    Reguli: toţi termenii şi condiţiile suplimentare identificate în Partea A ca făcând parte din Termenii Generali.

    Servicii: Website-ul, Platforma de joc şi Jocurile.

    Program de joc: toate software-urile care stau la baza Serviciilor (care pot fi sau nu descărcate).

    Comportament Inacceptabil: acesta este definit în Partea B - Secţiunea 12.1

    Conţinut Neautorizat: orice conţinut (inclusiv fotografii, imagini şi text): (a) care este ofensator, rasist, discriminatoriu, blasfemator, pornografic, obscen, vulgar, profanator, indecent, abuziv, ameninţător, hărţuitor, insultător, intimidant, defăimător, exprimă sau poate incita la rasism, bigotism sau ură, ilegal sau nepermis; (b) care face reclamă, promovează sau care se referă în alt mod la orice asociere, produse sau servicii online sau offline, altele decât Serviciile; (c) care încalcă orice drepturi de proprietate intelectuală, de confidenţialitate, asupra materialelor video şi foto sau alte drepturi şi/sau (d) pe care nu ai permisiunea de a îl utiliza.

    Utilizare Neautorizată: aceasta este definită în Partea B - Secţiunea 13.3.

    Joc lipsit de etică: trişarea, colaborarea ilegală, jocul în echipă, manipularea jocului sau alt mod de joc lipsit de etică de orice fel atunci când foloseşti Serviciile, inclusiv: (a) partajarea de date referitoare la cărţile proprii de poker; (b) jocul mai puţin agresiv împotriva unui partener într-un Joc de poker ('joc pasiv'); (c) jucarea unui Joc într-un anumit mod în beneficiul unui alt Utilizator, de exemplu, prin pierderea intenţionată a unei mâini de poker pentru a transfera în mod deliberat jetoane către un alt Utilizator ('chip-dumping'); (d) manipularea intenţionată a jocului pentru a încheia un Joc de poker rapid sau prematur (de exemplu, 'flipping'); (e) numărarea cărţilor (în afară de jocurile de poker de tip peer-to-peer) şi/sau (f) pe parcursul Jocului, discutarea strategiilor privind masa, discutarea mâinii în joc sau angajarea în orice altă comunicare care poate oferi un avantaj altor Utilizatori.

    Utilizator: orice utilizator final al oricăror Servicii (inclusiv tu).

    Nume de utilizator: numele de utilizator unic folosit pentru autentificarea în Contul tău/identitatea Contului tău.

    Solicitări de Verificare: orice solicitare de a demonstra că eşti cine pretinzi că eşti, inclusiv orice solicitare prin care îţi poţi demonstra identitatea, adresa, vârsta, situaţia financiară, sursa fondurilor şi/sau alte detalii.

    Articole Virtuale: anumite articole virtuale din cadrul Jocurilor, aşa cum sunt definite în Partea B - Secţiunea 11.1.

    Website: website-ul (website-urile) listat(e) în Partea A - Secţiunea 5 şi orice site-uri şi aplicaţii mobile conexe.

    Tu/al tău: tu, ca Utilizatorul Serviciilor.

    1.2

    Termenii includ, inclusiv, de exemplu, expresii cum ar fi şi în special sau orice expresii similare utilizate în Termenii Generali înseamnă că ceva are doar caracter ilustrativ şi nu limitează domeniul de aplicare al cuvintelor care le preced.

    1.3

    Titlurile utilizate în Termenii Generali sunt doar pentru comoditate, pentru a te ajuta să navighezi în cadrul documentului şi să înţelegi despre ce este vorba în principal în secţiunea relevantă. Acestea nu afectează interpretarea Termenilor Generali.

    2. Cuprins

    PARTEA A: TERMENII SPECIFICI WEBSITE-ULUI

    INFORMAŢII DESPRE CONTUL TĂU ŞI CONTRACTUL TĂU CU NOI

    1. Cine suntem
    2. Contractul dintre tine şi noi

    3. Modificări ale Termenilor Generali

    4. Detalii referitoare la licenţa noastră

    5. Website(-uri)

    6. Cerinţe referitoare la Cont

    7. Date cu caracter personal necesare pentru a crea un Cont

    8. Când vom verifica informaţiile tale

    9. Restricţii geografice

    10. Alimentarea Contului tău

    11. Solicitarea unei retrageri

    12. Cum gestionăm Conturile inactive

    13. Evenimente Interzise – când vom anula tranzacţii şi vom recupera sau nu vom plăti câştiguri

    14. Închiderea Contului tău la cerere

    15. Răspunderea noastră maximă faţă de tine

    16. Modul în care poţi obţine ajutor sau depune o plângere referitor la Servicii

    17. Legea aplicabilă şi jurisdicţia

    18. Limba care prevalează

    INFORMAŢII DESPRE JOCURI ŞI SERVICII

    19. Disponibilitatea Serviciilor
    20. Alţi Termeni şi Condiţii care fac parte din Termenii Generali

    PARTEA B: TERMENI GENERALI APLICABILI

    CREAREA UNUI CONT

    1. Cum să creezi un Cont
    2. Securitatea Contului şi alegerea Numelui tău de utilizator

    3. Cum gestionăm Conturile Duplicat

    CUM SUNT ADMINISTRATE FONDURILE TALE

    4. Depuneri
    5. Solduri

    6. Plasarea de pariuri

    7. Schimb valutar

    8. Câştiguri şi taxe

    9. Cum sunt procesate retragerile şi rambursările

    CÂND VOM ANULA TRANZACŢII ŞI VOM RECUPERA SAU NU VOM PLĂTI SOLDURI ŞI CÂŞTIGURI

    10. Erori, Funcţionări necorespunzătoare şi Întreruperi - când vom anula tranzacţii şi vom recupera sau nu vom plăti câştiguri

    CUM SUNT ADMINISTRATE ACTIVELE VIRTUALE

    11. Articole Virtuale

    UTILIZAREA SERVICIILOR DE CĂTRE TINE

    12. Ce înţelegem prin 'Comportament Inacceptabil'
    13. Proprietatea noastră intelectuală şi ce înţelegem prin 'Utilizare Neautorizată'

    14. Evenimente Interzise

    15. Reguli privind utilizarea instrumentelor şi serviciilor terţe

    16. Deciziile noastre referitoare la Jocuri sunt finale

    ÎNCHIDERE, RESTRICŢIONARE ŞI SUSPENDARE CONT

    17. Când vom restricţiona, suspenda sau închide Contul tău pentru Evenimente Interzise
    18. Alte metode prin care Contul tău poate fi restricţionat, suspendat sau închis de către noi în mod justificat

    19. Ce se întâmplă atunci când Contul tău este închis din orice motiv

    CÂND NU SUNTEM RESPONSABILI ŞI CÂND ESTE NECESAR SĂ NE OFERI COMPENSAŢII

    20. Nu suntem responsabili pentru niciun Eveniment pe care nu îl putem controla
    21. Excepţii generale referitoare la şi limite ale răspunderii noastre şi când este necesar să ne despăgubeşti

    ASPECTE LEGALE

    22. Cum utilizăm datele tale cu caracter personal
    23. Cum tratăm Termenii Generali


    Înapoi la Elemente Importante

    Versiunea nr.: 1,2

    În vigoare din: 5 septembrie 2024