Ne dorim să te aducem înapoi la joc cât de repede putem. Ne poţi ajuta să facem acest lucru trimiţând informaţiile solicitate mai jos echipei noastre Serviciu Clienţi.
Citeşte informaţiile de mai jos pentru ajutor în ceea ce priveşte captura de ecran:
Deschide ecranul unde ai întâmpinat problema. Apoi, urmează paşii în funcţie de versiunea sistemului de operare al dispozitivului tău:
Pentru alte moduri de a efectua o captură de ecran şi mai multe informaţii, încearcă website-ul WikiHow.
Poţi găsi un ghid despre efectuarea unei capturi de ecran aici pe website-ul Apple
Pentru majoritatea dispozitivelor Android, urmează aceste instrucţiuni:
Poţi găsi toate capturile de ecran efectuate deschizând aplicaţia 'Photo' şi mergând la:
Instrucţiunile pot varia de la dispozitiv la dispozitiv, dar trebuie să fie similare cu instrucţiunile furnizate mai sus. Dacă ai nevoie de ajutor suplimentar, contactează producătorul dispozitivului tău.
De asemenea, poţi consulta site-ul de asistenţă Google pentru mai multe informaţii.
Fişierele jurnal ale programului nostru de joc înregistrează acţiunile din aplicaţia noastră. Le putem analiza pentru mesaje de eroare sau indicatori referitori la cauza posibilă a problemei.
Sistemul suprascrie fişierele jurnal după 48 de ore, aşadar trimite-ne fişierele în cel mai scurt timp posibil.
Lansează programul nostru de joc. (Nu trebuie să te autentifici.) Din lobby, alege:
Ajutor → Fişiere jurnal (scrie numele tău de utilizator şi orice detalii) → TRIMITE FIŞIERE JURNAL.
Această operaţiune va trimite în mod automat fişierele jurnal şi explicaţia ta către noi.
Trimiterea fişierelor jurnal alături de alte ataşamente
Poţi să incluzi alte ataşamente cum ar fi capturi de ecran şi să le trimiţi alături de fişierele jurnal. Pentru a face acest lucru, deschide lobby-ul şi alege:
Ajutor → Fişiere Jurnal → ZIP & SALVARE
Salvează fişierul pe desktop. Locaţia implicită este folderul de setări, aşadar asigură-te că îl salvezi pe desktop.
Ce se întâmplă dacă nu pot deschide programul de joc?
Încearcă să rulezi programul nostru de joc pentru minimum 3-4 minute şi să îl laşi 'să încerce' să se conecteze. Chiar dacă este o eroare, ţine programul deschis pentru câteva minute în plus.
După ce timpul s-a scurs, urmează paşii aplicabili sistemului tău de operare:
Urmăreşte acest clip video pentru instrucţiuni pas cu pas:
Dacă utilizezi aplicaţia noastră pentru mobil, alege opţiunea de mai jos:
Această operaţiune trimite în mod automat fişierele către noi.
Dacă nu poţi deschide aplicaţia ta pentru mobil, nu va fi posibil să ne trimiţi fişierele jurnal. Ne poţi trimite o captură de ecran şi alte detalii.
Fişierele jurnal vor fi trimise în mod automat către noi dacă poţi deschide programul nostru de joc şi selecta 'TRIMITE FIŞIERE JURNAL'. Include numele tău de utilizator şi orice detalii.
Cum trimit manual fişiere jurnal, capturi de ecran sau alte informaţii?
Acceptăm fişiere jurnal în format comprimat, care este un fişier care se termină în .zip. Dacă vrei să comprimi fişierele dar nu ştii cum, verifică website-ul Microsoft pentru ajutor.
După ce ai arhivat fişierele jurnal, trimite-le la noi cu restul informaţiilor. Poţi face acest lucru folosind chatul prin intermediul programului nostru de joc, al aplicaţiei pentru mobil sau al website-ului.
Declinare a responsabilităţii:
Punem la dispoziţie linkuri către produse şi site-uri terţe din amabilitate pentru jucătorii noştri. The Stars Group nu promovează şi nu îşi asumă responsabilitatea pentru utilizarea acestora, fiind independente de The Stars Group. Te rugăm să iei la cunoştinţă faptul că orice informaţie sau produse menţionate vor fi folosite sau luate drept referinţă pe răspunderea ta.