Un lucru pe care trebuie să-l facă jucătorii noştri este să-şi verifice vârsta, identitatea şi adresa trimiţându-ne documente. Acest lucru se datorează faptului că avem responsabilităţi legale şi de licenţiere.
Acest proces de verificare este cunoscut drept 'Cunoaşte-ţi clientul' (KYC). Se poate întâmpla în orice etapă, nu doar la înregistrare sau la prima depunere.
Verificarea KYC ne ajută la protejarea jucătorilor şi crearea unui mediu sigur de joc. Trebuie să ne asigurăm că:
Jucătorii vulnerabili, precum minorii, nu accesează serviciile noastre.
Fiecare jucător are un cont.
Reducem riscul de fraudă sau conturi duplicat.
O persoană reală cu o adresă de e-mail activă a creat contul.
Avem o metodă de a-i contacta pe jucătorii noştri dacă este cazul.
Deoarece un cazino live îţi va cere să-ţi verifici identitatea, ne asigurăm de asemenea că jucătorii noştri sunt cine spun că sunt.
Folosim verificări electronice pentru a confirma identităţile şi vârstele jucătorilor, deşi nu putem valida 100% dintre jucătorii noştri electronic. În unele cazuri, va trebui să îţi vedem documentele în scopuri KYC.
În funcţie de ţara de înregistrare sau de licenţă, este posibil să acceptăm diferite documente.
Acceptăm oricare dintre acestea:
Dacă nu poţi trimite niciunul dintre cele de mai sus, acceptăm unul dintre următoarele documente:
Trimite-ne una dintre următoarele:
Dacă nu ai niciunul dintre aceste documente, te rugăm să ne trimiţi unul din lista de mai jos:
Securitatea datelor tale este o prioritate pentru noi. Respectăm regulile standardului de securitate a datelor din industria cardurilor de plată (PCI DSS)..
Înainte de a trimite documentul tău, asigură-te că:
Pentru documentele de identitate, trebuie să vedem:
Pentru POA, trebuie să vedem:
Feţele din imagini sunt neclare din motive de protecţie a datelor. Aceste imagini sunt doar exemple. Asigură-te că putem vedea faţa ta clar în copiile pe care le trimiţi.
Feţele din imagini sunt neclare din motive de protecţie a datelor. Aceste imagini sunt doar exemple. Asigură-te că putem vedea faţa ta clar în copiile pe care le trimiţi.
Feţele din imagini sunt neclare din motive de protecţie a datelor. Aceste imagini sunt doar exemple. Asigură-te că putem vedea faţa ta clar în copiile pe care le trimiţi.
Este posibil să nu putem accepta anumite documente, în funcţie de ţara şi licenţa ta.
Dovada identităţii (ID)
Nu putem accepta niciunul dintre acestea:
Dovada adresei
Nu putem accepta niciunul dintre acestea:
Poţi trimite documentele tale în unul din următoarele formate:
Pe baza activităţii tale, este posibil să fie nevoie să-ţi cerem mai multe documente. Ar putea fi pentru a îndeplini obligaţiile de reglementare sau pentru o verificare avansată. Acest lucru ne ajută să te menţinem în siguranţă atunci când utilizezi site-ul nostru.
Nu toţi jucătorii trebuie să trimită mai multe documente, dar, dacă trebuie, îţi vom cere documentele de care avem nevoie. În unele cazuri, acest lucru îţi poate afecta capacitatea de a juca.
Asigură-te că adresa ta de e-mail înregistrată este actualizată, astfel încât să te putem contacta rapid.
Verificarea sursei veniturilor (SOW) descrie cum un client sau familia sa a obţinut totalul veniturilor.
De exemplu, trebuie să verificăm activităţile care generează sau contribuie la acumulările financiare ale clientului şi alte active.
Exemple de SOW:
Această verificare ne ajută să prevenim spălarea de bani pe site-ul nostru şi să protejăm jucătorii dintr-o perspectivă de joc responsabil.
Vom solicita doar documente specifice activităţii tale de pariere. Acceptăm oricare dintre următoarele:
Această verificare descrie sursa ta imediată de fonduri, de exemplu: metoda de depunere pe care ai folosit-o pentru a-ţi credita contul la noi.
Ca parte a licenţei şi obligaţiilor legale, suntem obligaţi să obţinem anumite informaţii de la jucătorii noştri pentru a derula procesele noastre de verificare internă.
În toate cazurile, indiferent de locaţia ta, trebuie să ne asigurăm că:
Dacă nu te putem contacta sau nu ne poţi trimite documentele de care avem nevoie, este posibil să fim nevoiţi să îţi restricţionăm contul până când primim informaţiile de care avem nevoie.
Noi luăm toate măsurile pentru a proteja confidenţialitatea identităţii jucătorilor noştri şi a oricăror alte informaţii sensibile pe care le colectăm.
Avem restricţii interne pentru a securiza informaţiile tale.
Nimeni nu are acces la aceste informaţii cu excepţia jucătorului sau aşa cum este menţionat în Politica noastră de confidenţialitate, pe care o poţi găsi pe website-ul nostru.
Toţi angajaţii noştri trebuie să respecte Politica de confidenţialitate pentru a păstra confidenţialitatea datelor personale ale jucătorilor noştri. Această obligaţie îşi păstrează validitatea şi după ce angajatul a părăsit organizaţia noastră. Investim în cea mai nouă tehnologie de arhitectură de securitate pentru a proteja datele pe care le deţinem.