pokercasinosports
pokercasinosports

Proces de verificare 'Cunoaşte-ţi clientul'

De ce trebuie să-mi verific contul?

Un lucru pe care trebuie să-l facă jucătorii noştri este să-şi verifice vârsta, identitatea şi adresa trimiţându-ne documente. Acest lucru se datorează faptului că avem responsabilităţi legale şi de licenţiere.

Acest proces de verificare este cunoscut drept 'Cunoaşte-ţi clientul' (KYC). Se poate întâmpla în orice etapă, nu doar la înregistrare sau la prima depunere.

Verificarea KYC ne ajută la protejarea jucătorilor şi crearea unui mediu sigur de joc. Trebuie să ne asigurăm că:

  • Jucătorii vulnerabili, precum minorii, nu accesează serviciile noastre.

  • Fiecare jucător are un cont.

  • Reducem riscul de fraudă sau conturi duplicat.

  • O persoană reală cu o adresă de e-mail activă a creat contul.

  • Avem o metodă de a-i contacta pe jucătorii noştri dacă este cazul.

Deoarece un cazino live îţi va cere să-ţi verifici identitatea, ne asigurăm de asemenea că jucătorii noştri sunt cine spun că sunt.

Folosim verificări electronice pentru a confirma identităţile şi vârstele jucătorilor, deşi nu putem valida 100% dintre jucătorii noştri electronic. În unele cazuri, va trebui să îţi vedem documentele în scopuri KYC.

Ce documente trebuie să trimit?

În funcţie de ţara de înregistrare sau de licenţă, este posibil să acceptăm diferite documente.

Dovada identităţii (ID)

Acceptăm oricare dintre acestea:

  • Paşaport
  • Permis de conducere
  • Carte de identitate emisă de ţara ta de cetăţenie

Dacă nu poţi trimite niciunul dintre cele de mai sus, acceptăm unul dintre următoarele documente:

  • Livret militar
Dovada adresei

Trimite-ne una dintre următoarele:

  • Factură de utilităţi precum factură gaz, apă, electricitate, internet, linie telefonică fixă sau TV, nu mai veche de şase luni. Nu putem accepta documente de asigurare.
  • Permis de conducere
  • Extras de cont bancar, nu mai vechi de trei luni.
    Nu acceptăm ca dovadă valabilă a adresei extrase de cont de la bănci online. Acestea includ bănci precum Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd. etc.
  • Extras card de credit nu mai vechi de trei luni.
  • Contract de închiriere cu dată şi semnătură.
  • Scrisoare de la angajator.
  • Certificat fiscal sau scrisoare emisă de guvern.
  • Certificat de asigurare casă sau automobil nu mai vechi de 12 luni.
  • Card de adresă maghiar pentru jucătorii cu reşedinţa în Ungaria.
  • Următoarele ţări acceptă Propiska:
    • Belarus
    • Ucraina
    • Uzbekistan
    • Armenia

Dacă nu ai niciunul dintre aceste documente, te rugăm să ne trimiţi unul din lista de mai jos:

  • Scrisoare financiară. De exemplu, scrisoare comercială de credit, scrisoare credit bancar transferabil, scrisoare de investiţii.
  • Scrisoare autorităţi locale
  • Scrisoare agenţie guvernamentală
  • Scrisoare de asigurare socială
Documente bancă sau card credit

Securitatea datelor tale este o prioritate pentru noi. Respectăm regulile standardului de securitate a datelor din industria cardurilor de plată (PCI DSS)..

Înainte de a trimite documentul tău, asigură-te că:

  • Doar primele şase şi ultimele patru cifre ale numărului cardului sunt vizibile. Celelalte cifre trebuie să fie mascate, acoperite sau făcute ilizibile, de exemplu: 444444******4444.
  • Nu trimiţi o copie verso a cardului tău de credit sau de debit.
  • Dacă primeşti extrase de cont de la bănci online, asigură-te că:
    • Trimiţi o captură de ecran a extrasului tău de cont, care să arate numele tău complet, adresa actuală şi data emiterii sale, nu mai veche de trei luni.
    • Numărul cardului este protejat după cum am menţionat anterior.
    • Captura de ecran trebuie să arate ecranul complet al dispozitivului şi adresa URL.
  • Dacă numerele cardului de credit sau debit nu apar pe extrasul tău bancar, trimite-ne un exemplar care să indice cele mai recente tranzacţii către contul tău de utilizator.
Ce căutaţi când îmi trimit documentele KYC?

Pentru documentele de identitate, trebuie să vedem:

  • Numele tău complet
  • Data naşterii
  • Data emiterii sau data expirării
  • Întregul document
  • Semnătura ta

Pentru POA, trebuie să vedem:

  • Numele tău complet
  • Adresa ta curentă
  • Data emiterii, nu mai veche de trei luni.
Iată câteva exemple a ceea ce putem accepta:
Document de identitate

Feţele din imagini sunt neclare din motive de protecţie a datelor. Aceste imagini sunt doar exemple. Asigură-te că putem vedea faţa ta clar în copiile pe care le trimiţi.

Exemplu ID FRExemplu 1 ID FR

Exemplu ID FRExemplu 1 ID IT

Exemplu ID FRExemplu 1 ID UA

Permis de conducere

Feţele din imagini sunt neclare din motive de protecţie a datelor. Aceste imagini sunt doar exemple. Asigură-te că putem vedea faţa ta clar în copiile pe care le trimiţi.

Exemplu DL FRExemplu 1 DL FR

Exemplu DL ROExemplu DL RO

Exemplu DL UAExemplu 1 DL UA

Paşaport

Feţele din imagini sunt neclare din motive de protecţie a datelor. Aceste imagini sunt doar exemple. Asigură-te că putem vedea faţa ta clar în copiile pe care le trimiţi.


Exemplu PP UAExemplu PP CA

Iată câteva exemple a ceea ce nu putem accepta:

Este posibil să nu putem accepta anumite documente, în funcţie de ţara şi licenţa ta.

Dovada identităţii (ID)

Nu putem accepta niciunul dintre acestea:

  • Permis de şedere
  • Permis de conducere provizoriu
  • Certificat de naştere
  • Card de sănătate canadian
Verifică alte documente pe care nu le putem accepta în ţara sau licenţa ta
Belgia
    • Permis de conducere
Cehia
    • Livret militar
Germania
    • Permis de conducere
Spania
    • Card azilant
    • Permis de conducere - dacă te-ai înregistrat deja cu naţionalitatea sau ţara în contul tău.
Franţa
    • Livret militar
    • Permis de muncă
Grecia
    • Permis de conducere
    • Card rezidenţă
India
    • Livret militar
    • Card PAN pentru minori
Ontário
    • Card asigurare socială
România
    • Documente de identitate provizorii scrise de mână
Suedia
    • Acte de identitate fără număr personal

Dovada adresei

Nu putem accepta niciunul dintre acestea:

  • Fluturaşi de salariu
  • Facturi pentru mobil
  • Facturi
  • Programări medicale sau scutiri medicale.
  • Abonament pentru reviste.
  • Extrase de cont de la bănci online. Acestea includ bănci precum Revolut, Monese, Monzo, Atom, N26, Pockit Ltd. etc.
Verifică alte documente pe care nu le putem accepta în ţara sau licenţa ta
Spania
    • Card de adresă HU.
    • Verso document de identitate german.
    • Paşaport Rusia - Propiska
Franţa
    • Verso documente de identitate
    • RIB sau extrase de cont
    • Scrisori de la instituţii financiare
    • Taxe locale
Grecia
    • Permis de conducere
Suedia
    • Factură de utilităţi precum factură gaz, apă, electricitate, internet, linie telefonică fixă sau TV
    • Extras de cont
    • Corespondenţă guvernamentală sau de la autorităţi locale
    • Documente de asigurare - valabile în ultimele trei luni
    • Scrisori de la instituţii financiare
    • Fluturaş salariu sau scrisoare de la angajator
    • Facturi chirie
    • Programări medicale
    • Abonamente pentru reviste
    • Facturi pentru mobil
Regatul Unit
    • Înscriere universitate
    • Permis de conducere provizoriu
Calitate imagine documente pe care nu o acceptăm
Neclară
    • Textul trebuie să fie clar şi imaginile trebuie să aibă o rezoluţie înaltă.

ID IT neclar

Fotocopii
    • Nu putem accepta imagini după fotocopii.

Exemplu fotocopie

Tăiată
    • Cele patru colţuri ale documentului trebuie să fie vizibile, inclusiv codul MRZ sau numărul unic al documentului.

Exemplu fotocopie tăiată

Informaţie ilizibilă sau ascunsă
    • Toate informaţiile esenţiale de pe document trebuie să fie vizibile, inclusiv data de naştere şi numărul unic document.

Exemplu ascuns

Care sunt formatele de documente suportate pe care le pot trimite?

Poţi trimite documentele tale în unul din următoarele formate:

  • Copii scanate
  • Fotografii digitale ale documentului original dacă imaginea este clară.
  • Capturi de ecran aşa cum este menţionat mai sus.
  • Imaginile sau fotografiile trebuie să fie lizibile şi clare.
  • Imaginile trebuie să fie complet color.
  • .pdf
  • .doc
  • .bmp
  • .png
  • .jpg
De ce mi-aţi solicitat să trimit mai multe documente?

Pe baza activităţii tale, este posibil să fie nevoie să-ţi cerem mai multe documente. Ar putea fi pentru a îndeplini obligaţiile de reglementare sau pentru o verificare avansată. Acest lucru ne ajută să te menţinem în siguranţă atunci când utilizezi site-ul nostru.

Nu toţi jucătorii trebuie să trimită mai multe documente, dar, dacă trebuie, îţi vom cere documentele de care avem nevoie. În unele cazuri, acest lucru îţi poate afecta capacitatea de a juca.

Asigură-te că adresa ta de e-mail înregistrată este actualizată, astfel încât să te putem contacta rapid.

Care este sursa veniturilor (SOW)?

Verificarea sursei veniturilor (SOW) descrie cum un client sau familia sa a obţinut totalul veniturilor.

De exemplu, trebuie să verificăm activităţile care generează sau contribuie la acumulările financiare ale clientului şi alte active.

Exemple de SOW:

  • Moştenire
  • Investiţii
  • Deţinerea unei afaceri
  • Angajare
De ce este SOW important?

Această verificare ne ajută să prevenim spălarea de bani pe site-ul nostru şi să protejăm jucătorii dintr-o perspectivă de joc responsabil.

Ce documente SOW trebuie să trimit?

Vom solicita doar documente specifice activităţii tale de pariere. Acceptăm oricare dintre următoarele:

  • Fluturaşi salariu nu mai vechi de trei luni
  • Scrisoare semnată din partea angajatorului cu antetul companiei, care să confirme salariul, data începerii angajării şi profesia.
  • Un extras de cont care să indice ultimele trei încasări de salariu
  • Declaraţii de investiţii
  • O copie a conturilor tale, dacă lucrezi pe cont propriu, care să arate salariul şi detaliile tale
  • O scrisoare avocaţială din partea celor care s-au ocupat de vânzarea unei proprietăţi sau afaceri
  • Alte dovezi clare referitoare la câştigurile tale din poker, jocuri de noroc sau câştiguri la loterie.
Care este sursa fondurilor (SOF)?

Această verificare descrie sursa ta imediată de fonduri, de exemplu: metoda de depunere pe care ai folosit-o pentru a-ţi credita contul la noi.

De ce este SOF important?

Ca parte a licenţei şi obligaţiilor legale, suntem obligaţi să obţinem anumite informaţii de la jucătorii noştri pentru a derula procesele noastre de verificare internă.

În toate cazurile, indiferent de locaţia ta, trebuie să ne asigurăm că:

  • Persoana potrivită utilizează contul.
  • Protejăm jucătorii de fraudă sau de la asocierea cu activităţi ilegale.
  • Jucătorii noştri pot juca pe site-ul nostru într-o manieră care nu afectează bunăstarea lor personală şi financiară.
  • Acţionăm în conformitate cu legislaţia şi reglementările în vigoare din regiunile în care operăm.
Ce documente trebuie să trimit pentru verificare SOF?
  • Card bancar
  • Cont e-wallet
  • Voucher pre-plătit
  • Transfer bancar
  • Transferuri peer-to-peer. Acest tip de transfer (între jucători) nu este disponibil în toate licenţele.

Ce se întâmplă dacă nu trimit documentele?

Dacă nu te putem contacta sau nu ne poţi trimite documentele de care avem nevoie, este posibil să fim nevoiţi să îţi restricţionăm contul până când primim informaţiile de care avem nevoie.

Documentele şi informaţiile mele sunt stocate în siguranţă?

Noi luăm toate măsurile pentru a proteja confidenţialitatea identităţii jucătorilor noştri şi a oricăror alte informaţii sensibile pe care le colectăm.

Avem restricţii interne pentru a securiza informaţiile tale.

Nimeni nu are acces la aceste informaţii cu excepţia jucătorului sau aşa cum este menţionat în Politica noastră de confidenţialitate, pe care o poţi găsi pe website-ul nostru.

Toţi angajaţii noştri trebuie să respecte Politica de confidenţialitate pentru a păstra confidenţialitatea datelor personale ale jucătorilor noştri. Această obligaţie îşi păstrează validitatea şi după ce angajatul a părăsit organizaţia noastră. Investim în cea mai nouă tehnologie de arhitectură de securitate pentru a proteja datele pe care le deţinem.

Ţi s-a părut util acest articol?


Nu găseşti ceea ce cauţi?