pokercasinosports
pokercasinosports

Contul meu este închis sau restricţionat şi nu îl pot accesa

Atunci când încerci să te autentifici sau să depui şi să joci, este posibil să primeşti un mesaj de eroare, care spune că contul tău este închis sau restricţionat. Una dintre echipele noastre sau unul dintre sistemele noastre automate necesită ceva de la tine pentru a-ţi permite să joci în siguranţă.

De ce este restricţionat contul meu?

Motivele posibile includ:

  • Ţi-am solicitat documente şi nu le-am primit încă. Citeşte această pagină pentru informaţii mai detaliate în legătură cu motivul pentru care solicităm documente şi cum să le trimiţi.
  • Nu ţi-ai validat contul la timp.
  • Am observat că ai creat mai mult de un cont.
  • Ai solicitat în trecut să-ţi fie închis contul.
  • L-am închis în conformitate cu cerinţele de reglementare.
  • Am restricţionat contul din motive de securitate.
  • Trebuie să-ţi solicităm mai multe documente pentru a verifica fondurile tale sau ca parte a legilor pentru combaterea spălării banilor.

Cum pot recâştiga accesul la contul meu?

Atunci când închidem sau restricţionăm un cont, transmitem jucătorului motivul. Verifică adresa ta de e-mail înregistrată pentru un mesaj care explică ce avem nevoie de la tine. Apoi, contactează-ne selectând butonul 'Contactează-ne' de mai jos.

Ce se întâmplă dacă am mai multe conturi?

Nu permitem mai mult de un cont per jucător per licenţă. Aceasta este în conformitate cu politica noastră cu privire la conturi duplicat. Consultă Termenii generali pentru mai multe informaţii. Dacă ai realizat că ai mai multe conturi, contactează-ne pentru a ne informa.

Ţi s-a părut util acest articol?


Nu găseşti ceea ce cauţi?