pokercasinosports
pokercasinosports

Autentificare cont pentru jucătorii români

În conformitate cu noile reglementări din România, avem un nou proces de validare cont.

De ce trebuie să-mi validez contul?

Tot ce trebuie să faci este să dovedeşti vârsta şi identitatea trimiţându-ne documente.

De asemenea, acest nou proces ajută la protejarea jucătorilor şi crearea unui mediu sigur de joc asigurând faptul că:

  • Jucătorii vulnerabili, precum minorii, nu au acces la serviciile noastre.
  • Fiecare jucător are un cont.
  • Reducem riscul de fraudă şi conturi duplicat.
  • O persoană reală cu un telefon mobil şi adresă de e-mail activă a creat contul.
  • Avem o metodă de a-i contacta pe jucătorii noştri dacă este cazul.
Mi-am verificat deja contul. Trebuie să îl verific din nou?

Da, chiar şi jucătorii existenţi trebuie să-şi verifice conturile.

Cum îmi validez contul?

Vestea bună este că noul proces este uşor de finalizat şi automat. Trebuie doar să urmezi aceşti paşi:

Pasul 1: completează formularul pentru bani reali

Completează toate câmpurile din formularul pentru bani reali.

Sfaturi cu privire la cum să-ţi validezi contul cu succes din prima:

  • Toate câmpurile au un maximum de 85 de caractere, cu excepţia numelui străzii (maximum 150 de caractere).
  • Numerele de casă şi codurile poştale sunt limitate la maximum 20 de caractere.
  • Numărul casei nu poate fi 0, 00, 000...
  • Asigură-te că informaţiile oferite sunt corecte. Aceasta evită problemele referitoare la verificarea contului.
  • Citeşte cu atenţie Termenii de utilizare a serviciului şi confirmă că ai înţeles.

După ce ai completat formularul pentru bani reali, va trebui să selectezi statutul tău în România alegând dintre două opţiuni:

  • Cetăţean român: introdu CNP-ul tău.
  • Altele: introdu cetăţenia ta.

Datele personale de pe formularul pentru bani reali trebuie să fie identice cu cele înscrise în documentele tale de identitate. De asemenea, va trebui să fii de acord cu Termenii de utilizare a serviciului.

Pasul 2: verifică-ţi identitatea folosind documentele tale

După ce completezi formularul pentru bani reali ţi se va solicita să încarci documentele tale. Pentru aceasta, urmează aceşti paşi:

2.1 Selectează tipul de document de identitate pe care doreşti să îl încarci. Apoi, alege dacă vrei să faci o fotografie sau să încarci documentul din dispozitivul tău.

Asigură-te că:

  • Documentul tău de identitate este valabil (nu expirat).
  • Toate informaţiile sunt clare şi lizibile.
  • Cele 4 colţuri ale documentului sunt vizibile.
  • Actul tău de identitate este complet în cadru. Nu lăsa în afară sau nu acoperi nicio informaţie.
  • Documentul se află pe o suprafaţă plană, precum o bucată albă de hârtie.
  • Lumina este bună. Pentru a evita reflexiile, nu utiliza bliţul dispozitivului tău.

Unul dintre următoarele documente este acceptat ca dovadă a identităţii:

  • Paşaport
  • Permis de conducere
  • Carte de identitate emisă de ţara ta de cetăţenie

Poţi încărca documentul tău aici după ce te-ai autentificat în cont. Dacă vezi mesajul 'Error404' pe ecran, te rugăm să-l ignori şi să te autentifici.

Ca altă opţiune:

  • Autentifică-te în contul tău.
  • Apasă pe 'ID utilizator'.
  • Extinde secţiunea 'Detalii cont Stars'.
  • Selectează 'Verifică-mi contul'.
  • Ataşează documentele şi apasă 'Transmitere'.
Exemple de documente de identitate acceptabile:

IMPORTANT: feţele din imagini sunt neclare din motive de protecţie a datelor. Aceste imagini sunt doar exemple. Asigură-te că putem clar vedea faţa ta în copiile pe care le trimiţi.

Paşaport

Carte de identitate naţională

Permis de conducere (faţă-verso)

2.2 După ce am acceptat documentul vei vedea un ecran de confirmare. Confirmă-ţi datele selectând 'Confirmă'.
2.3 Dacă procesul de încărcare a fost reuşit, vei vedea următorul mesaj:

Pasul 3: verificare în direct

După ce încarci cu succes documentul tău de identitate, va fi afişat un ecran de verificare în direct. Îndreaptă camera la nivelul ochilor şi apasă butonul 'Începe fotografierea în timp real'.

Dacă întâmpini orice probleme pe parcursul acestui proces, verifică aceste sfaturi:

  • Dacă utilizezi un computer sau un laptop, asigură-te că ai acces la o cameră web. Pentru dispozitive mobile, o cameră frontală va fi suficientă.
  • Verifică faptul că ai permisiunile necesare pentru camera web sau camera telefonului pentru a continua. Dacă utilizezi o cameră web, te rugăm să stai cu faţa la ea pe parcursul procesului
  • Asigură-te că ai o cameră a cărei calitate este suficientă pentru a continua acest proces. Trebuie să îţi putem vedea clar faţa.
  • Recomandăm să continui procesul în direct într-o locaţie care nu este întunecată, nici prea luminoasă, deoarece poate afecta calitatea scanărilor tale.
  • Dacă finalizezi acest pas folosind un computer şi întâmpini o eroare care nu este recognoscibilă, te rugăm să încerci să finalizezi procesul utilizând dispozitivul mobil, deoarece garantează o experienţă mai bună.
Cât timp am la dispoziţie pentru a trimite documentele?
  • Ai timp 30 de zile după completarea formularului pentru bani reali pentru a trimite documentele necesare.
  • Pentru a evita întârzieri, îţi recomandăm validarea contului cât mai curând posibil.
Ce se întâmplă dacă nu trimit documentele?
  • Dacă nu obţinem documentele necesare în interval de 30 de zile, contul tău va fi închis în mod automat.
  • Retragerile îţi vor fi disponibile după finalizarea procesului de validare.

Ţi s-a părut util acest articol?


Nu găseşti ceea ce cauţi?